شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

«فرش بنفشه»؛ برنامه رادیو ایران در نوروز ۹۸

«فرش بنفشه» برنامه نوروزی رادیو ایران

سینماپرس: «فرش بنفشه» برنامه نوروزی رادیو ایران شد که در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی از ۸ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، «فرش بنفشه» با اجرای حامد نجم الهدا، نازنین مهیمنی و مهبد قناعت پیشه با حضور چهره‌های تأثیرگذار سال ۹۷ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی ایام نوروز از رادیو ایران پخش می‌شود.

زهرا قائدی تهیه کننده «فرش بنفشه» درباره این برنامه نوروزی توضیح داد: غیر از گفتگوهایی که مجری در ایام نوروز در این برنامه با مهمانان انجام می‌دهد، نازنین مهیمنی و مهبد قناعت پیشه نیز به عنوان بازیگر در برنامه هستند و در تیپ‌ها و کاراکترهای مختلف قرار می‌گیرند.

وی افزود: تیتراژ برنامه ما را فاضل نوروزی خواننده جوان کشور خوانده و مهمانان ما نیز چهره‌های تأثیرگذار سال ٩٧ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی خواهند بود.

قائدی تاکید کرد: از دیگر بخش‌های «فرش بنفشه» می‌توان به عید دیدنی از هنرمندان و ورزشکاران مختلف اشاره کرد و ناگفته‌های حرفه‌ای و شخصی سال ٩٧ را از زبان آنها خواهیم شنید.

به گفته این تهیه کننده در «فرش بنفشه» با چهره‌هایی چون فریبا نادری، سامان احتشامی، منصور ضابطیان، رحیم شهریاری، داریوش فرضیایی، گروه رستاک، رضا شیری، لاله صبوری، امیر تاجیک، محسن میرزازاده، امید جهان، علیرضا روزگار، امیر علی اکبری، آرین غلامی و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران گفتگوهای مفصلی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: احسان محمدی روزنامه نگار هر روز در برنامه نوروزی ما با مخاطبان از خاطرات ایرانگردی اش سخن می‌گوید و هر بار یک نقطه بکر را به آنها معرفی می‌کند. همچنین هر روز مسابقه زنده خواهیم داشت و به شنونده‌ها جوایز ارزشمندی می‌دهیم.

قائدی یادآور شد: بخش دیگر برنامه، «موسیقی مردمی» نام دارد و علاقمندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام ما، آثار موسیقی خود را برایمان بفرستند تا ما در برنامه با نام و معرفی خودشان آثارشان را پخش کنیم.

وی در پایان گفت: در این برنامه موسیقی خیابانی خواهیم داشت، هر روز به یک استان سفر می‌کنیم و با مردم درباره آداب و رسومشان حرف می زنیم. اتفاقات خوب دیگری نیز در راه خواهد بود.

عوامل «فرش بنفشه» که از هشتم تا شانزدهم فروردین ماه به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر شب ساعت ١٧ تا ٢٠ روی آنتن شبکه رادیویی ایران می‌رود عبارتند از گوینده: حامد نجم الهدا، بازیگران: نازنین مهیمنی و مهبد قناعت پیشه، صدابردار: پرهام تجدد، نوازنده: مجتبی تیموری، خواننده تیتراژ: فاضل نوروزی، گزارشگران: مهدیه پهلوانی، مهران حبیبی، تینا میرکریمی، نویسندگان: زهرا یساقی، نسیم صباقان، حمید پارسا، تیم پژوهش و تحقیق: زهرا قائدی، زهره سربازی، محمدحسین خسروجردی.

این برنامه از گروه جامعه رادیو ایران با مدیریت غلامرضا بحیرایی روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.