شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

اکران و نقد «قرارمون پارک شهر» در فرهنگسرای ارسباران

پوستر «قرارمون پارک شهر»

سینماپرس: فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام یکشنبه ۵ اسفند ماه در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام یکشنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

«قرارمون پارک شهر» با نام پیشین «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده ای را روایت می کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی اش برداشته می شود.

فلورا سام نویسنده و کارگردان، مجید اوجی تهیه کننده، ابراهیم اصغری تهیه کننده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و نود و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا بازیگران فیلم "قرارمون پارک شهر" هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.