پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

عباس میرزایی در گفتگو با سینماپرس:

تهیه کننده را مجاب کردم از حضور «خون خدا» در جشنواره انصراف ندهیم/ نسبت به عملکرد مسئولان این رویداد معترضیم!

مرتضی علی عباس میرزایی*

سینماپرس: در پی اعلام خبری از سوی سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم سینمایی «خون خدا» برای انصراف از حضور این فیلم به دلیل بی عدالتی، هرج و مرج و بی برنامگی، مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان این فیلم اظهار داشت: آقای حقیقی را مجاب کردم از حضور «خون خدا» در جشنواره انصراف ندهیم اما به شدت نسبت به عملکرد مسئولان این رویداد معترضیم!

این کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: دیروز اتفاقاتی بسیار ناراحت کننده برای فیلم ما رخ داد که همه عوامل «خون خدا» از آن ناراحت هستند. همه ما از نحوه اکران فیلم مان ناراحت هستیم. چرا باید جای فیلم ما با فیلم های دیگر عوض شود؟ ما مخاطب خاص خود را داریم که می خواهد بیاید و فیلم ما را ببیند.

وی افزود: این اتفاق در سینمای اصناف هم رخ داده اما بنده معتقدم جا به جایی فیلم در سینماهای مردمی بسیار بدتر است و ما باعث می شویم مردم نسبت به سینما و جشنواره ناامید شوند و دیگر نخواهند این رویداد را دنبال کنند.

عباس میرزایی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان گویا توان یک برنامه ریزی ساده هم ندارند؛ ما به تمامی مقررات جشنواره پایبند بوده و هستیم و این حرکت آن ها کم لطفی شدیدی در حق فیلم ما بوده است.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: آقای حقیقی شب گذشته در پی عصبانیت شدیدشان طی مصاحبه ای با خبرگزاری سینماپرس اعلام کردند که از حضور فیلم در جشنواره جلوگیری می کنند و انصراف می دهند اما من ایشان را مجاب کردم که همچنان در جشنواره بمانیم و انصراف ندهیم. انصراف باید به صورت مکتوب و خطاب به دبیر جشنواره باشد که خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.