یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

جدیدترین تصویر از معتمدآریا در فیلم «جان دار»

فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی «جان دار»

سینماپرس: جدیدترین تصویر از فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام ورامیری منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام ورامیری، بعنوان یکی از مهمترین آثار بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسیده و فیلم بزودی آماده نمایش شده و نسخه پایانی آن به دفتر جشنواره خواهد رسید.

فاطمه معتمدآریا که تصویری جدید از حضور او منتشر شده است، در این فیلم نقشی متفاوت را بر عهده دارد و بازیگران دیگری چون حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی و امیراحمد قزوینی در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند و همین ترکیب بازیگران و نقش آفرینی های درست، یکی از امتیازهای برجسته «جان دار» است که فضایی باورپذیر و مهیج را برای مخاطب ایجاد کرده است.

«جان دار» یکی از ١٠ فیلم بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که برخلاف انتظارات رسانه ها و تعدادی از منتقدان به بخش سودای سیمرغ راه نیافت و برخی رسانه های آگاه از کیفیت و جنبه های مثبت فیلم، نسبت به غیبت این اثر در سودای سیمرغ واکنش نشان دادند و از آن بعنوان غایب بزرگ بخش سودای سیمرغ نام بردند.

فیلمی که گفته می شود اگر در بخش سودای سیمرغ جشنواره حضور داشت، در بخش های بسیاری از جمله فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری، تدوین، گریم، طراحی صحنه و … می توانست شانس بالایی برای قرار گرفتن در فهرست نامزدها و دریافت جایزه داشته باشد و بعنوان پدیده این دوره از آن یاد شود.

اسامی دیگر عوامل «جان دار» عبارتند از نویسندگان: حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داودی، تهیه کننده: کامران مجیدی، مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور کارگردان: محسن قرایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، منشی صحنه: نائله شریفی، موسیقی: امیر توسلی، عکاس: اردلان آزرمی، فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.