سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

شروع تولید مجموعه پویانمایی «ببعی» در شبکه کودک

 مجموعه پویانمایی «ببعی»

سینماپرس: تولید اولین فصل مجموعه پویانمایی «ببعی» در شبکه کودک سیما شروع شد.

به گزارش سینماپرس، طی مراسمی با حضور محمد سرشار مدیر شبکه کودک و دیگر مدیران این شبکه، مرحله تولید اولین فصل مجموعه پویانمایی «ببعی» در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه‌ای رسما شروع شد.

در این مراسم، سرشار اظهار کرد: این نخستین بار است که علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما، اجازه انیمیشن‌سازی را به شبکه کودک داده است و امیدواریم شبکه از این آزمون نیز، سربلند بیرون بیاید.

مدیر شبکه کودک اضافه کرد: از امروز، کانال پویا وارد یک چالش دشوار برای تولید ۱۸۲ دقیقه پویانمایی کات‌اوت در ۶۰ روز می‌شود تا از ۲۵ بهمن ماه سال جاری، پخش آن آغاز شود.

سرشار گفت: تجربه حسین صفارزادگان تهیه‌کننده و کارگردان جوان این مجموعه در تولید پویانمایی «اتل متل یه جنگل» سرمایه‌ای گرانبها برای تولید مجموعه «ببعی» است و با تحقیق و توسعه صورت گرفته در تکنیک کات‌اوت، فرزندان خردسالمان بیننده شگفتی دیگری در صنعت انیمیشن ایران می شوند.

وی در پایان عنوان کرد: تولید پویانمایی با سرعت بالا همزمان با حفظ استانداردهای هنری به کاهش دوره سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه‌های تولید می‌انجامد و لازمه این کار، تولید صنعتی انیمیشن با کنترل پروژه دقیق است.

مجموعه پویانمایی «ببعی» ویژه بینندگان خردسال کانال پویا است که توسط شیوا حاجیانی و مهدی مداحی گیوی نوشته شده است و حسین صفارزادگان کارگردانی و محمدمهدی مشکوری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.