یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

توییت سینمایی معجزه هزاره سوم برای قهرمانی تیم بیسبال ردساکس

 قهرمانی تیم بیسبال ردساکس

سینماپرس:«محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی چند روز پیش در توئیتی عجیب، قهرمانی تیم بیس بال ردساکس آمریکا را در لیگ ۲۰۱۸ تبریک گفت! این یکی از جالب‌ترین پیام‌های احمدی نژاد است که برای رمزگشایی آن باید سریال "لاست" را دیده باشید.

تعجب میکنید؟ این یکی از جالبترین پیامهای احمدی نژاد است که برای رمزگشایی آن باید سریال لاست را دیده باشید. پدر جک شخصیت اصلی لاست طرفدار تیم ردساکس است. جمله "ردساکس هیچوقت قرار نیست قهرمان شود" تکیه کلام او در تمام زندگیش است و منظورش از این جمله اینست که اگر دیگران از من متنفرند تقصیر من نیست. بلکه سرنوشت است.

این جمله در دو گره گشایی مهم سریال به کار میرود. یکی از آنها زمانیست که جک به اسارت "دیگران" درامده است. بنیامین رهبر دیگران برای اینکه ثابت کند با خارج از جزیره در ارتباطند به او میگوید امروز رد ساکس قهرمان لیگ شد. جک میخندد و بنیامین پخش تلویزیونی قهرمانی رد ساکس را نشانش میدهد.

منظور احمدی نژاد چیست؟
ایران مثل جزیره سریال لاست است. جایی که بر اثر تحریمها با دنیای خارج در ارتباط نیست و همه چیزش متفاوت با بقیه دنیا و غیرعادی است. احمدی نژاد مثل بنیامین خبر قهرمانی رد ساکس را  میدهد چون او میخواهد رهبر جزیره باشد و با دنیای خارج ارتباط برقرار کند. قهرمانی رد ساکس یک معنای دیگر هم دارد اینکه حرف پدر جک غلط از آب درمیاید. تقدیر این نیست که همه از ما متنفر باشند یا اگر هم تاکنون اینچنین بود اکنون تقدیر دگرگون گشته است.

این پیامیست که توییت احمدی نژاد به سرویسهای اطلاعاتی آمریکا منتقل می کند.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳
    1 0
    یعنی ذهن این بشر تا اینقدر خلاق و به روزه؟ اگه اینجور باشه که عاشقشم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.