شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

علی‌عسگری: درباره قانون بازنشستگی طبق قانون عمل می‌کنیم

عبدالعلی علی‌عسکری

سینماپرس: رئیس رسانه ملی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: در حال برنامه‌ریزی و عمل هستیم و بنا به قانون عمل می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، عبدالعلی علی‌عسکری در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۳۰ مستند درباره شهدای مدافع حرم در گفتگو با یک خبرگزاری درباره قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان گفت: در حال برنامه‌ریزی و عمل هستیم و بنا به قانون عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که درصورت اعمال قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بسیاری از معاونان شما برکنار خواهند شد نیز عنوان داشت: برکنار نمی‌شوند و طبق قانون بازنشسته خواهند شد. درباره تمدیدها و تعویق‌هایی که درباره مدیران استفاده می‌شد نیز باید بگویم که دوره کاری ما در سازمان صداوسیما ۲۵ ساله است و دیگر تعویق و تمدید به شکل گذشته وجود نخواهد داشت و باید تصمیمات جدیدی در این زمینه بگیریم. درباره معاونین بنا بر آخرین تصمیماتمان هم به طور عادی جلو می‌رویم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره بودجه نیز توضیح داد: درباره بحث بودجه همچنان در محدودیت هستیم و دولت باید در این باره کمک کند، چون دولت در این باره تصمیم می‌گیرد. 

علی‌عسکری همچنین درباره آخرین دیداری که رئیس رسانه ملی و برخی مدیران شبکه‌ها با رهبر معظم انقلاب نیز داشته‌اند، گفت: خیلی جلسه عالی بود و دستاوردهای خیلی خوبی برای ما داشت و تمام مطالب و نکته‌هایی که ایشان داشتند همگی در دستور کارمان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.