جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

مرور ۴۰ سال فعالیت سینمای کودک و نوجوان بعد از انقلاب در یک کتاب

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: ۱۰ منتقد سینمای ایران در کتابی ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، ۴۰ سال سینمای کودک و نوجوان بعد از انقلاب اسلامی ایران را بررسی می کنند.

به گزارش سینماپرس، بررسی ۴۰ سال فعالیت سینمای کودک و نوجوان از دیدگاه ۱۰ منتقد سینما موضوع یکی از تالیفات سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است که در این رویداد بین المللی رونمایی می شود.

این کتاب شامل یادداشت ها و نقدهایی از منوچهر اکبرلو، نیما حسنی نسب، رضا درستکار، خسرو دهقان، پوریا ذوالفقاری، شاهین شجری کهن، سید رضا صائمی، طهماسب صلح جو، جواد طوسی و جعفر گودزری است و در حدود ۱۰۰ صفحه موضوعاتی همچون «ارزش فانتزی در سینمای کودک»، «آسیب شناسی اوج و فرود ۴ دهه سینمای کودک و نوجوان»، «جای خالی سینمای نوجوان در سینمای ایران»، «فهم کودک جدید؛ پاشنه آشیل سینمای کودک» و... را در بر می گیرد.

کتاب مرور ۴۰ سال سینمای کودک و نوجوان بعد انقلاب اسلامی ایران زیرنظر جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان، با طراحی جلد، گرافیک و صفحه آرایی محمد احتشامی، امور اجرایی و حروف چینی عرفان گودرزی و به همت انجمن منتقدان و با سپاس از همراهی پژمان لشکری پور چاپ می شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.