پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

اجرای «گوریل پشمالو» پردیس تئاتر تهران/بازبینی آثار جشنواره تئاتر معلولین تا ۱۴ دی‌ماه

نمایش گوریل پشمالو

سینماپرس: تئاتر «گوریل پشمالو» از آثار «یوجین اونیل»(Eugene O'Neill) نمایشنامه نویس امریکایی و برنده جایزه نوبل ادبیات که توسط «غلامرضا مشیری» کارگردانی می شود از روز جمعه در پردیس تئاتر تهران اجرا خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، نمایش «گوریل پشمالو» از روز جمعه ۱۵ دی ماه در تماشاخانه استاد کشاورزِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

این نمایش با نگاهی متفاوت به نمایشنامه «گوریل پشمالو» شگل گرفته است که سعی شده در آن با زبان بدن تجربه‌ای متفاوت از این اثر شناخته شده به تماشاگر ارائه شود. این گروه نمایشی پیشتر با نمایش «ادیپ شهریار» در جشنواره بین‌المللی تئاتر هایفست ارمنستان حاضر شده است.

در  نمایش «گوریل پشمالو» زهرا سوری، حمید صدری، تینا پیش‌نماز، علی تاریمی، برکه بذری، هدی حدزاده، راحله دلفانی و مهدی خدایی ایفای نقش می‌کنند.

داوران بازبین جشنواره تئاتر معلولین معرفی شدند

فرهاد فیاض بخش، دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر  اصغر جوادی، مرتضی فیروزی، کریم ‌آبادی را به عنوان بازبین آثار جشنواره تئاتر معلولین معرفی کرد.

 آثار راه یافته به این جشنواره از ۲۳ دی ماه لغایت ۲۶ دی‌ ماه  به معرض نمایش عمومی قرار می‌گیرد.   بازبینی آثار تا ۱۴ دی‌ماه انجام می‌شود.

چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر با هدف افزایش توانمندی‌های معلولین و تغییر نگرش مردم نسبت به استعدادها و توانایی‌هایشان، از ‌۱۹ تا ۲۲ دی ماه در این شهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.