دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

یک سایت خبری مدعی شد:

منتفی شدن ساخت یک فیلم دفاع مقدسی به کارگردانی جواد شمقدری

جواد شمقدری در ششمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: به تازگی یکی از سایت های خبری با انتشار مطلبی عنوان کرد جواد شمقدری قرار بوده فیلمی برای انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بسازد که این همکاری به دلیل اصرار انجمن بر عدم تغییر فیلمنامه ادامه نیافته است.

به گزارش سینماپرس یک سایت خبری در این زمینه نوشت: جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی دولت دهم و از فیلم سازان دفاع مقدس روز گذشته در مصاحبه‌ای انتقادی به تشریح دلایل عدم ساخت سریال جدید خود با نام «انقلاب دوم» پرداخت اما واقعیت این است که این تنها پروژه به فرجام نرسیده شمقدری نیست.

شمقدری قرار بود به تهیه کنندگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز اثری سینمایی با حال و هوای دفاع مقدس بسازد. اما شمقدری با اصرار بر لزوم بازنویسی فیلم نامه، ادامه کار را منوط به این مسئله کرد. در ادامه با مخالفت انجمن با هرنوع تغییر در این متن، شمقدری هم زیر بار ساخت فیلم نرفت و ساخت اثر جدید کارگردان که می‌توانست به جشنواره سی و چهارم فیلم فجر برسد، به در بسته خورد.

نظرات

  • یک سایت ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۸
    0 0
    دوستان حرفه ای سلام. این عبارتی که شما نوشته اید «یکی از سایت های خبری» یعنی چه؟ این سایتی که خبر را درج کرده سینما مثبت است که مجوز رسمی ارشاد را هم دارد. اگر خبر مهم نیست چرا نقل می کنید؟اگر مهم است چرا منبع ذکر نمی کنید؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.