چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

گفتگوی سینماپرس با «غلامرضا فرجی»

مرجع رسمی اعلام فروش سینماها کیست؟ شورای صنفی نمایش چه زمانی به وعده‌اش عمل می‌کند؟

غلامرضا فرجی*

سیننماپرس: غلامرضا فرجی امروز در گفتگویی با یکی از رسانه ها آمار فروش فیلمهای سینمایی را رد کرد؛ این در حالیست که شورای صنفی نمایش مدتهاست وعده اعلام رسمی آمار فروش فیلمها را داده و لی تاکنون این امر محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس سخنگوی شورای صنفی نمایش در پی گفتگویش با یکی از رساننه ها و تکذیب آمار اعلام شده از سوی دفاتر پخش فیلمها که در برخی رسانه ها از جمله سینماپرس منتشر شده است گفت: بیش از ۹۵درصد از سالن های سینما برای اعلام فروش سیستمی بلیط های خود در سراسر کشور مکانیزه شده اند و ما در هفته آینده جلسه ای با حضور مدیر عامل موسسه سینماشهر در این خصوص خواهیم داشت تا سازو کار نهایی را برای این موضوع تدوین کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه در طول این چند ماه و حتی تا زمان اعلام رسمی از سوی شورای صنفی نمایش مرجه اعلام فروش فیلمها کجاست، اظهار داشت: فکر نمیکنم پس از جلسه آینده مشکلی برای اجرای شدن این طرح بوجود بیاید و از این پس شورا تنها مرجع رسمی اعلام فروش آثار سینمایی خواهد بود.

فرجی در حالی در طول این چند ماه این اظهارات را تکرار می کند که رسانه ها برای روشنگری و اطلاع رسانی غیر از دسترسی به دفاتر پخش راه دیگری برای کسب خبر نداشته و امکان دریافت اطلاعات از سینماهای سراسر کشور نیز وجود ندارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.