جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

سینماپرس و آمار فروش فیلم های روی پرده

«اسب سفید پادشاه»لطیفی به فروش ۵۸۰ میلیونی دست یافت

فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه

سینماپرس: فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در مجموع با فروش ۵۸۰ میلیون تومانی توانست جان تازه ای به سالن های سینمایی بدهد.

به گزارش سینماپرس،  اگرچه فیلم های سینمایی کمدی در هفته گذشته توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند اما در این میان فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» که یک ملودرام اجتماعی است نیز توانست فروش قابل توجهی داشته باشد.

براساس این گزارش فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» با کارگردانی محمد حسین لطیفی در تهران و شهرستان اکران شده و در تهران ۲۰ سالن و در شهرستان نیز ۲۰ سالن در اختیار دارد. این فیلم به صورت تقریبی در تهران به فروش ۴۰۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون دست یافته است.   

همچنین دفتر هدایت فیلم فروش فیلم «آتیش بازی» را شب گذشته در تهران ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و توضیح داد: فیلم در تهران در مجموع ۱۵۰ تومان فروش داشته است و در شهرستان به فروش ۴۸ میلیون تومان رسید که مجموع فروش فیلم ۱۹۸ میلیون تومان شد. این فیلم در تهران ۲۷ سینما و در شهرستان ۱۵سینما در اختیار دارد. 

گفته می شود فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در تهران نیز به فروش ۳۸۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۴۰ میلیون دست یافته که ظرف ۹ روز فروش ۵۲۰ میلیونی برای خود ثبت کرده است. 

همچنین فیلم «قصه‌ها» نیز  در تهران به فروش ۴۸۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۲۰۰ میلیون رسید. 

 

بنابر این گزارش «در دنیای تو ساعت چند است؟» هم بعد از ۱۷ روز نمایش ۲۷۲ میلیون تومان در تهران و ۶۸ میلیون تومان در شهرستان  و در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.