یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

به سینماپرس خبر داد ؛

ابراهیمی فر: در صدد ساخت «ناگهان پانته آ» هستم؛ یک فیلم جاده ای کم هزینه

سعید ابراهیمی فر

سینماپرس: سعید ابراهیمی فر کارگردان و بازیگر سینما از پخش مستند «یک زندگی» از شبکه آموزش در ایام نوروز و ساخت فیلم سینمایی «ناگهان پانته آ» در سه ماهه اول سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «روزی روزگاری دریاچه» با محوریت حوادث دریاچه ارومیه را بسازم که به دلیل عدم حمایت مسئولین ساخت این اثر سینمایی متوقف شد و یک سال و نیم زحمات ما به هدر رفت.  

کارگردان فیلم سینمایی «نار و نی» در ادامه افزود: بعد از توقف این فیلم سینمایی، به سراغ فیلمنامه ای دیگر به نام «ناگهان پانته آ» رفتم و در حال حاضر به دنبال تهیه کننده و اسپانسر هستم تا بتوانم در سه ماهه اول سال آینده آن را بسازم.

ابراهیمی فر در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی توضیح داد: «ناگهان پانته آ» یک فیلم جاده ای بسیار کم هزینه است که پیش تولید آن یک ماه به طول می انجامد و ۳۰ جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته ایم.

وی به داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم راجع به مردی است که شغلش ایجاب می کند تا تصمیمات قاطعی بگیرد اما در مقطعی تصمیمی گیری برای او بسیار دشوار می شود.

ابراهیمی فر در بخش دیگری از این گفتگو بیان داشت: به تازگی مستندی با نام «یک زندگی» را برای شبکه آموزش ساخته ام که تاکنون دو قسمت آن از این شبکه پخش شده و قرار است چهار قسمت دیگر آن نیز در ایام نوروز از این شبکه پخش شود.

وی توضیح داد: مجموعه «یک زندگی» به سرگذشت و زندگی انسانهای خاص می پردازد، این انسان ها به دلایل مختلف زندگی‌ شان کمی با دیگران متفاوتند.

برپایه این گزارش، سه فیلم سینمایی «تک درخت ها»، «نار و نی» و «مواجه» در کارنامه فیلمسازی او به ثبت رسیده است. ابراهیمی فر به عنوان  بازیگر در فیلم های «یک شب»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر»، «سیزده ۵۹»، «ماهی و گربه» و «جینگو» مقابل دوربین رفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.