سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

ابراهیم فروزش سریال جدید خود را یک ماه دیگر در همدان جلوی دوربین می‌برد

ابراهیم فروزش*

سینماپرس: ابراهیم فروزش کارگردان سینما قرار است سریال جدید خود را با نام موقت «زیر نور شمع» بر اساس قصه های هوشنگ مرادی کرمانی و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی در ۱۵ قسمت، یک ماه دیگر در همدان جلوی دوربین ببرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: در تدارک ساخت سریالی به نام موقت  «زیر نور شمع»  به سفارش شبکه دو سیما هستیم؛ البته قرار است نام این سریال تغییر کند. 

کارگردان «شیر تو شیر» توضیح داد: «زیر نور شمع» برگرفته از چند قصه از مجموعه  قصه‌های هوشنگ مردای کرمانی است که  قرار بود اواخر تابستان جلوی دوربین برود، اما به دلیل تأمین نشدن بودجه و منابه مالی  ساخت آن کمی به تعویق افتاد.

کارگردان «سنگ اول» در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های اولیه برای ساخت این سریال فصل خاصی در نظر گرفته نشده است، اما چون اکثر لوکیشن‌های این سریال در روستایی اطراف همدان است، بهتر بود تصویربرداری این  سریال  اواخر تابستان آغاز شود، زیرا سرمای زمستان همدان کمی کار ما  را دستخوش تأخیر خواهد کرد.

فروزش در مورد داستان سریال جدیدش گفت: در این سریال به مسائلی که در داخل خانواده‌های یک روستا رخ می‌دهد و نیز سبک زندگی ، توجه شده است

کارگردان «زمانی برای دوست داشتن» تصریح کرد: این سریال قرار است تا یک ماه آینده در ۱۵ قسمت به  تهیه‌کنندگی  علرضا سبط احمدی جلوی دوربین ببرد.

ابراهیم فروزش در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: عوامل این سریال هم در حال انتخاب هستند که به زودی اسامی آن ها اعلام خواهد شد. فیلمنامه «زیر نور شمع» توسط یک گروه جوان فیلمنامه‌نویس به نگارش درآمده است و هم اکنون بازنویسی آن در حال انجام است.

بنابراین گزارش، ابراهيم فروزش متولد ۱۳۱۸ تهران، فارغ التحصيل كارگردانی از دانشكده هنرهای دراماتيك است. وی فعاليت هنری را سال ۱۳۴۹ با عهده دار شدن سرپرستی مركز سينمايی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آغاز كرد. او سينما را سال ۱۳۵۲ با نگارش فيلمنامه فيلم كوتاه «سياه پرنده» تجربه كرد.

فیلم های «شير تو شير»،  «سنگ اول» ، «زمانی برای دوست داشتن»، «هامون و دريا» ، «بچه های نفت»، «مرد كوچك»،  «خمره» و «كليد» در کارنامه ابراهیم فروزش به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.