دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

داریوش دالوند به سینماپرس اعلام کرد:

پیش تولید انیمیشن سینمایی « رستم و اسفندیار» به پایان رسید / اکران زودهنگام «رستم و سهراب»به جذب سرمایه فیلم جدیدم کمک خواهد کرد

انیمیشن سینمایی رستم و اسفندیار

سینماپرس: داریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن گفت: با وجود مشکلاتی که برای ساخت فیلم سینمایی انیمیشن« رستم و اسفندیار» پیش رو داشتیم بدون حمایت نهاد های دولتی و خصوصی با هزینه شخصی پیش تولید این فیلم را به پایان رسانده ایم.

دایوش دالوند تهیه کننده انیمیشن درگفتگو با سینما پرس گفت: در پی مذاکراتی که بابرخی دوستان برای حمایت از فیلم سینمایی انیمیشن « رستم و اسفندیار»صورت گرفت و موافقت هایی نیز حاصل شد؛  اما ما را برای تولید این فیلم سینمایی فاخر همراهی نکردند و این انیمیشن با هزینه شخصی به راه خود تاکنون ادامه داده است.

وی در ادامه افزود: این فیلم سینمایی انیمیشن که برگرفته از شاهنامه فردوسی است به میراث فرهنگی و ملی کشورمان می‌پردازد.

این تهیه کننده انیمیشن با اشاره به عنوان پایتخت انیمیشن ایران برای شهرستان بروجرد گفت: واحد پژوهشی ما در شهرستان بروجرد با تولید۱۲ هزار انیمیشن که به لحاظ تکنیکی یک گام از تولیدات کشور بالاتر بوده است شهرستان بروجرد رابه عنوان پایتخت انیمیشن ایران به جهان معرفی کرده است. و در تلاش هستیم این عنوان را برای این شهرستان حفظ کنیم.

از جمله عوامل این انیمیشن می‌توان به تهیه کننده: داریوش دالوند – آریا صنعت تخیل، کارگردان : کیانوش دالوند، کارگردان هنری :  فرزاد  دالوند، کارگردان فنی و سرپرست جلوه های ویژه : کوروش دالوند، مدیر تولید : محدثه مهدی، سرپرست نور و رندر : فرزاد دالوند، سرپرست متحرک سازی: سیامک پورنعمت و تدوین: مجتبی معظمی گودرزی اشاره کرد.

لازم به ذکر است : داريوش دالوند متولد ۱۳۵۳ در خرم آباد، فارغ التحصيل رشته مهندسی شيمی در مقطع كارشناسی ارشد از دانشگاه صنعت نفت می باشد. از فعاليت های وی می توان به تهيه ۱۵۰۰ دقيقه انيميشن دو و سه بعدی و توليد انيميشن رايانه ای اشاره كرد.

گفتنی است که فیلم سینمایی انیمیشن« رستم و سهراب» از جمله تولیدات قبلی داریوش دالوند تا دوماه آینده در سینماهای کشور اکران خواهد شد و وی معتقد است که  ای‌کاش«رستم و سهراب» مهرماه در سینماها اکران ‌شود تا فضای مناسبی را برای جذب سرمایه تولید فیلم جدید رستم و اسفندیار فراهم نماید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.