جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

گزارش اکران و فروش؛

توقف زودهنگام «دربست آزادی» در فروش/ عطاران با «ردکارپت» بدون رقیب یکه تازی می‌کند!

دربست آزادی*

سینماپرس: فیلم سینمایی «ردکارپت» به عنوان دومین ساخته سینمایی رضا عطاران در ۸ روز اکران توانسته مبلغ ۳۰۵ میلیون تومان فروش کند و این در حالی است که فیلم سینمایی «دربست آزادی» در دو هفته اکران خود نتوانست کف فروش را رعایت کند و با فروش ۲۵ میلیون تومانی سینمای سرگروه از آن گرفته شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پخش کنندگان ۹  فیلم سینمایی که در حال حاضر بر روی پرده سینماها در حال اکران هستند در گفت و گو با سینماپرس از آخرین مبلغ فروش فیلم ها خبر دادند.

بر اساس همین گزارش امیر قطبی از فروش ۳۰۵ میلیون تومانی «ردکارپت» خبر داد. فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران که از چهارشنبه؛ چهارم تیرماه با سرگروهی سینما قدس اکران شد در ۸ روز اکران با ۲۸ سالن سینمایی توانسته به فروش ۳۰۵ میلیون تومانی دست پیدا کند. همچنین فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی از چهارشنبه؛ چهارم تیر ماه با گرفتن سرگروهی سینما آفریقا اکران شد و تا به امروز که یک هفته از اکران آن می گذرد با در اختیار داشتن ۱۹ سالن سینمایی ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش کرده است.

سعید پاکستانی نیز به خبرنگار ما گفت که فیلم سینمایی «دربست آزادی» که از ۲۸ خرداد ماه روی پرده سینما رفته و در ۱۴ روز نمایش خود در ۱۱ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها تنها ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «تجریش...ناتمام» ساخته پوریا آذربایجانی از ۱۱ تیرماه با در اختیار داشتن ۱۰ سالن سینمایی به اکران درآمد و تا به امروز که دو روز از اکران ان می گذرد ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروش کرده است.

همچنین محمدرضا صابری مدیر عامل موسسه پخش نور تابان در خصوص فروش فیلم مهشید افشارزاده عنوان کرد که فیلم سینمایی «پنج ستاره» در ۵۷ روز اکران خود در ۱۹ سینما تا به امروز در تهران و شهرستان ها به فروش یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش «متروپل» مسعود کیمیایی در ۴۹ روز اکران در ۱۶ سالن سینمایی در تهران به ۳۶۰ میلیون و در شهرستان ها ۲۱۰ میلیون تومان فروش کرده که توانسته از مرز فروش نیم میلیارد تومانی عبور کند. در کنار  فیلم کیمیایی، فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی اکران شد که احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم اعلام کرد این فیلم در ۴۹ روز اکران در ۶ سالن سینمایی تنها ۳۱۳ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان فروش کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی که از هفتم خرداد ماه اکران شد تا به امروز در ۳۵ روز اکران خود با در اختیار داشتن ۵۴ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها به فروش ۶۰۶ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» کیومرث پوراحمد نیز در ۲۶ روز اکران در ۱۰ سینما در تهران و برخی از شهرستان ها همچنان در سالن های سینمایی تنها مانده و تاکنون فقط ۸۴ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.