جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

گزارش اکران و فروش؛

پوراحمد در «۵۰ قدم آخر» از رقیبان جا ماند/ «پنج ستاره» میلیاردی شد

50 قدم آخر

سینماپرس: فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد با در اختیار داشتن ۱۷ سالن سینمایی و سرگروهی سینما فرهنگ در دو هفته اکران خود تنها ۶۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان ها فروش کرده است در حالیکه نخستین ساخته مهشید افشارزاده با فروش نزدیک به یک میلیارد تومان در صدر جدول فروش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شش فیلم سینمایی بر روی پرده سینماها در حال اکران است که پخش کنندگان این فیلم ها در گفت و گو با سینماپرس از آخرین مبلغ فروش خبر دادند.

بر اساس همین گزارش آمار فروش به شرح ذیل است:

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با سرگروهی سینما آفریقا در ۴۳ روز اکران خود در ۲۳ سینما تا به امروز در تهران ۶۱۵ میلیون و در شهرستان ها ۳۱۵ میلیون تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «متروپل» آخرین ساخته مسعود کیمیایی که از ۲۴ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما قدس اکران شده است در ۳۵ روز اکران در ۳۷ سالن سینمایی در تهران به ۳۲۰ میلیون و در شهرستان ها ۱۶۰ میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی همزمان با «متروپل» اکران شد اما از ۲۹ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما آزادی جایگزین فیلم سینمایی «چ» شد، این فیلم در ۳۵ روز اکران به فروش ۱۶۲ میلیون و ۴۶۸ هزار تومانی در تهران و شهرستان ها رسیده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی در ۵۱ روز اکران خود در ۱۸ سالن سینمایی در تهران ۳۸۹ میلیون تومان فروش کرده است.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی که از هفتم خرداد ماه اکران شد تا به امروز در ۲۱ روز اکران خود با در اختیار داشتن ۲۱ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها به فروش ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد با بازی بابک حمیدیان به سرگروهی سینما فرهنگ از ۱۶ خرداد ماه در ۱۲ سینما در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و رشت روی پرده رفته است و در ۱۳ روز اکران خود در ۱۷ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها به فروش ۶۰ میلیون تومانی دست یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.