سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

در دیدار از شبکه قرآن و عترت مطرح شد

تأکید فراکسیون روحانیون مجلس بر ساخت فیلم و سریال با موضوع عفاف و حجاب

فراکسیون روحانیون

سینماپرس: عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: ساخت فیلم‌هایی با موضوع عفاف و حجاب از موضوعات مطرح شده در بازدید از شبکه قرآن و عترت بود و در این راستا مسئولان صدا و سیما عنوان کردند که برای ساخت فیلم‌هایی با چنین مضمونی تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، محمدباقر عبادی در تشریح جزئیات بازدید روز گذشته دوشنبه (۲۶خرداد) فراکسیون روحانیون مجلس از شبکه قرآن و عترت صداو سیما در گفتگویی گفت: در این بازدید گزارشی از سوی مسئولان صداو سیما درباره سیاست‌های فرهنگی، برنامه‌ها و اهداف خود در این سازمان صورت گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه به نحوه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به بحث عفاف و حجاب درجامعه از موضوعاتی بود که مورد بحث و برسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم،  ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسه مذکور،‌ تاکید کرد: در نشست یادشده بر این مهم تاکید شد که رسانه‌های بیگانه در تلاش برای تهاجم فرهنگی هستند و درصدد خدشه‌دار کردن اسلام، تشیع، ایران و انقلاب اسلامی هستند لذا صدا و سیما نقش برجسته ای در جلوگیری از این گونه اقدامات و نشان دادن چهره واقعی ایران، انقلاب و اسلام دارد.

وی درباره اظهار نظر نمایندگان در جلسه مذکور، یادآور شد: نمایندگان نیز به شکل گیری سبک زندگی ایرانی اسلامی تاکید داشتند و اینکه تاکنون صدا و سیما فیلمی در راستای عفاف و حجاب نساخته است که این امر مورد قبول مسئولان صدا و سیما قرار گرفت و عنوان کردند که دراین راستا تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.