دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

انیمیشن در حال ساخت

کشانی: انیمیشن «دهکده پر ماجرا» فضای سنتی دارد

انیمیشن دهکده پر ماجرا*

سینماپرس: مرجان کشانی انیماتور ایران عصر امروز از ساخت انیمیشن جدیدی خبر داد و گفت: انیمیشن دهکده پر ماجرا فضای سنتی دارد و در ارتباط تربیت و غنی سازی فرهنگ بچه های ایرانی است.

بنا بر این گزارش مرجان کشانی درباره داستان این انیمیشن در گفتگو با سینماپرس توضیح داد: داستان این انیمیشن را ماجرای پنج کودک است که خواهر و برادر ندارند، با هم ارتباط برقرار می کنند و برای خودشان و بقیه مشکل می سازند. این کودکان با کمک بزرگترها و کدخدای ده مشکلاتشان را حل می کنند.

این انیمیشن گویای ارتباط بین کودکان است و برای اینکه بتوانند با دنیا و مشکلاتی که کودکان با آن درگیرند آشنا شوند. داستان ها در روستا اتفاق می افتند و کودکان را با فرهنگ بومی هم آشنا می کند.

کشانی افزود: این انیمیشن، حدود سی کاراکتر دارد، برای بچه های پنج تا دوازده سال با تکنیک عروسکی در سیزده قسمت ده دقیقه ای ساخته می شود، اما قابلیت این را دارد که زمان آن افزایش پیدا کند.

وی گفت: تصویربرداری این کار از اردیبهشت سال ۹۲ آغاز شده است و تولید کار اواخر تیر ماه تمام می شود. سعی کرده ایم در این کار کیفیت نسبت به کارهای قبلی مان و در کل نسبت به کارهای ایران بالا برود، همچنین امیدوارم در جشنواره بین المللی امسال توفیقی داشته باشیم .

این انیمیشن قرار است از شبکه پویا پخش شود.

 

برچسب‌ها

نظرات

  • شهاب شمس ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۳
    0 0
    اسمشون مرجان کشانی .
    پاسخ سایت: بله ممنون از تذکرتون. اصلاح شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.