شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

با پرداختن به زندگی شیخ حسنعلی مقدادی اصفهانی؛

مستند «نشان بی نشان» صداگذاری شد

مستند «نشان بی نشان»

سینماپرس: فیلم مستند «نشان بی‌نشان» پرتره مرحوم شیخ حسنعلی مقدادی اصفهانی معروف به نخودکی پس از مراحل ضبط بازسازی ها در فروردین ماه ۱۳۹۳ صداگذاری و ساخت موسیقی آن آغاز شد.

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری سینمای ایران، این پروژه که به سفارش معاونت سیما انجام شده است تحت قالب مجموعه حدیث سرو پیرامون زندگی عارفانه و عابدانه عارف و زاهد و عابد شیعی مرحوم آیت الله حسنعلی اصفهانی است که مابین سال های ۱۲۴۲ تا ۱۳۲۱ زندگی کرده است.

وی در میان مردم، عوام و خواص جایگاه والایی دارند چراکه سراسر زندگی عارفانه خود را در خدمت به خلق و دستگیری و کمک به مردم صرف کرده‌اند. فیلم با توجه به کثرت و تنوع لوکیشن همچون اصفهان نجف و مشهد و وجود متعدد مراجعین به خدمت شیخ بطور کلی با توجه به تنوع فضا و معماری تماما از لوکیشن های شهرستان ساوه و هنروران این شهرستان استفاده شده است.

این فیلم مستند در چهار قسمت ۳۰ دقیقه ای خواهد بود که به چگونگی تولد و تربیت شیخ در کودکی و همچنین دستگیری ها و ریاضات مرحوم و طبابت ایشان و در نهایت وصیت نامه ایشان می پردازد.
عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری: حسن کمالی/ تصویربردار مصاحبه ها: محسن کلکو گریم/ حجت الله بابایی: بازیگر نقش اول/ هاشم روحانی: طراح لباس و صحنه/ سیما سلامی: مدیرتولید/ محمدهادی حیدری: موسیقی/ حبیب خزایی فر/ عکاس: بهاره سیری/ مدیر هنروران: فضل اللهی و محقق، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده : امیرحسین خلیل زاده
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.