دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

به کارگردانی حاجعلی محمدی؛

زندگی فرمانده کل سپاه پاسداران در شبکه مستند پخش می‌شود

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری

زندگینامه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ( عزیز جعفری) در قالب مجموعه «ما نیز روزگاری» در دو قالب بازسازی نمایشی و روایت مستقیم در شبکه مستند سیما تولید می شود.

به گزارش سینماپرس، حاجعلی محمدی؛ تهیه کننده و کارگردان مجموعه «مانیز روزگاری» که با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصيت های برجسته انقلاب در شبکه مستند توليد می شود و پيش از اين به زندگی عزت الله مطهری و محسن رفيق دوست پرداخته است ، ضمن اعلام این خبر افزود: قصد داشيم زندگي آقايان سرحدی زاده و احمد احمدی را به تصوير بکشيم، اما به خاطر مشکلات جسمی اين افراد از ساخت اين برنامه ها منصرف شديم و هم اکنون مراحل پیش توليد مستند زندگی سردار عزيز جعفری را سپری می کنیم که همانند مستند زندگی محسن رفیق دوست در کنار روایت سردار جعفری از خاطراتشان، بخش های نمایشی که صحنه هایی از این خاطرات را در بر دارد نیز بازسازی می شود.

 محمدی اضافه کرد: همچنین قرار است در قالب «ما نیز روزگاری» به زندگی دکتر جواد منصوری رئيس حزب ملل اسلامي نیز بپردازیم و البته با مهدی غيوران و همسر ايشان هم مذاکراتي شده که در صورت موافقت آنها ممکن است به طور همزمان ساخت این سه مجموعه را پیش ببریم.

گفتنی است «ما نیز روزگاری» با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت‌های برجسته انقلاب در شبکه مستند سیما تولید می‌شود. در سری قبلی این مجموعه در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روایتی متفاوت از زندگی عزت الله مطهری به تصویر کشیده شد.  همچنین در ۴۱ قسمت خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیت‌های سیاسی، مبارزه‌های انقلابی و فعالیت‌های محسن رفیق دوست چهره شناخته شده سیاسی کشور در سال‌های انقلاب، از زبان خودش روایت شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.