شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

گزارش اکران و فروش/

فیلم سینمایی «چارسو» رکورد فیلم‌های تازه اکران شده را زد

چهارسو

فیلم سینمایی «چارسو» ساخته فرهاد نجفی که در کنار 4 فیلم دیگر که همزمان با هم از چهارشنبه؛ 23 بهمن ماه اکران شدند بیش از همه فروش کرد و توانست به فروش 5 میلیونی دست یابد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» ساخته ماشاالله شاهمرادی زاده در ۳۲ روز اکران در سینماهای آزاد به فروش ۱۱۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسیده است و در کنار این فیلم، فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که همزمان با فیلم  «پنج شنبه آخر ماه» در سینماهای آزاد اکران شد در ۳۲ روز اکران به فروش ۳۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «سگ های پوشالی»  نخستین ساخته رضا توکلی در ۳۹ روز اکران به فروش ۱۴۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در ۴۶ روز اکران به فروش ۶۸ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «بوی گندم» ساخته محمدرضا خاکی با ۳۱ روز اکران به فروش ۷۰۵ میلیون ۸۶۱ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی ۳۷ روز است که اکران شده و تاکنون ۸۲ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «سه نفر روی یک خط» ساخته خسرو ملکان که از چهارشنبه گذشته اکران شد تا به امروز ۴ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان فروش کرده است و همچنین فیلم سینمایی «فیلادلفی» به کارگردانی مشترک سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده در ۳ روز اکران به فروش ۴۹۳ هزار تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «چارسو» به کارگردانی فرهاد نجفی در ۳ روز اکران به فروش ۵ میلیون و ۶۴ هزار تومانی دست یافته است و در کنار ان فیلم سینمایی «دل بی قرار» ساخته قربان محمدپور در ۳ روز اکران به فروش ۴ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان دست یافته است.

گفتنی است فیلم سینمایی «صبح خاکستر» به کارگردانی حسن ناظر که از چهارشنبه؛ ۲۳ بهمن ماه اکران شده است تاکنون به فروش یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان رسیده است.

 

نظرات

  • محمد ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۲
    0 3
    سلام میخواستم ببینم در کدام سینماها تو تهران اکران شده ؟؟
  • مریم ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۵
    10 0
    اه ، اگه این ضیغمی بازی می کنه ، من نمی بینم
  • سارا ۱۳۹۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶
    11 0
    من دیدم طبق معمول بازی بد خانم ضیغمی بچشم می خورد، ایشون خیلی خیلی ضعیف بازی کردن صدای بسیار بدی دارن، قیافه هم که معمولی من بخاطر آقای فروتن فیلم رو دیدم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.