چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸

با جشنواره فیلم فجر در برج میلاد؛

ششمین روز جشنواره فیلم فجر با «مهمان داریم» آغاز می‌شود

پرویز پرستویی و آهو خردمند در فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور

فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور نخستین فیلمی است که در روز ششم سی و دومین حشنواره بین المللی فیلم فجر اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس؛ در پنجمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، فیلم سینمایی «مهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور اولین فیلمی است که در این روز راس ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش های برج میلاد اکران می شود.

بر پایه این گزارش بعد از اکران فیلم سینمایی «مهمان داریم» جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ این فیلم به همراه عوامل ساخت آن و منتقدان حوزه سینما برگزار می شود.

همچنین فیلم سینمایی «فردا» ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان که در بخش «نگاه نو» قرار دارد در ساعت ۱۴ اکران خواهد شد.

در ساعت ۱۶ فیلم سینمایی «50 قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در بخش «سودای سیمرغ» اکران و بعد از آن به مدت نیم ساعت جلسه نقد و بررسی این فیلم به همراه عوامل آن برگزار می شود.

در ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» ساخته امیرحسین ثقفی در بخش «سودای سیمرغ» اکران و بعد از آن به مدت نیم ساعت جلسه نقد و بررسی این فیلم به همراه عوامل آن برگزار می شود.

همچنین ساعت ۲۱:۳۰ در بخش «نگاه نو» فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی در بخش نگاه نو روی پرده می رود.

گفتنی است؛ حسن ختام برنامه های روز ششم سی و دومین جشنوار فیلم فجر اکران ویژه فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.