دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸

نسخه نهایی «چ» تحویل دبیرخانه فیلم فجر شد

فیلم چ

مدیر پروژه فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از تحویل نسخه کامل و نهایی فیلم به دفتر دبیرخانه سی و دوم فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مدیر پروژه فیلم سینمایی «چ» از تحویل نسخه کامل و نهایی فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت ابراهیم حاتمی کیا به کیفیت فنی فیلم و اهمیت جشنواره و احترام به تماشاگران، سال گذشته فیلم سینمایی «چ» به جشنواره ارائه نشد تا نسخه‌ای کامل و با کیفیت به جشنواره سی و دوم ارائه شود. نسخه ارائه شده به جشنواره برای برای پخش در تهران و شهرستان‌ها، نسخه کامل ، با صدای دالبی دیجیتال و با لایسنس دالبی است و بدیهی است با آماده بودن نسخه نهایی فیلم هیچ تغییری در برنامه نمایش فیلم در جشنواره به وجود نخواهد آمد.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم از اینکه تمام امور مربوط به جلوه های ویژه، فنی و صداگذاری فیلم سینمایی «چ» در ایران توسط نیروهای متخصص انجام شده و فقط میکس دالبی کار برای گرفتن لایسنس دالبی در خارج از کشور انجام شده است.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی «چ» نقش شهیدچمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و ‌سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمد مهدی سلطانی، امیر رضا دلاوری و اسماعیل سلطانیان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.