شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

گزارش اکران و فروش/

«پنج شنبه آخر ماه» از «اکباتان» سبقت گرفت

اکباتان-5شنبه آخر ماه

فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» ساخته ماشاالله شاهمرادی زاده در ۷ روز اکران خود به فروش ۲۸ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» ساخته ماشاالله شاهمرادی زاده در ۷ روز اکران در سینماهای آزاد به فروش ۲۸ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان رسیده است و در کنار این فیلم، فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که همزمان با فیلم  «پنج شنبه آخر ماه» در سینماهای آزاد اکران شد در هفت روز اکران در ۱۵ سالن سینمایی به فروش ۱۴ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «سگ های پوشالی»  نخستین ساخته رضا توکلی در ۱۴ روز اکران با ۲۵ سالن سینمایی به فروش ۶۸ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در ۲۱ روز اکران با سرگروهی سینما عصرجدید در ۷ سالن سینمایی به فروش ۳۴ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «بوی گندم» ساخته محمدرضا خاکی با ۳۶ روز اکران در۵۳ سالن سینمایی، با سرگروهی سینما آفریقا به فروش ۳۷۵ میلیون ۱۲۰ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در ۴۲ روز اکران ۱۵ سالن سینمایی ۸۱ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان فروش کرده است.

«جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در ۴۲ روز اکران عمومی خود در ۲۷ سالن سینمایی به فروش ۳۵۴ میلیون و۷ هزار تومان دست یافته است و در کنار آن فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست نیز در ۴۲ روز اکران عمومی در ۳۴ سالن سینمایی تاکنون توانسته ۴۳۴ میلیون و ۸۸۱ هزار تومان فروش کند.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی ۴۲ روز است که در ۶ سالن سینمایی اکران شده و تا کنون ۸۲ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری در ۶۶ روز اکران با ۱۱ سالن سینمایی به فروش ۵۰۸ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «نازنین» ساخته مهدی گلستانه که ۶۶ روز از اکران عمومی آن در ۱۰ سالن سینمایی می گذرد تا به امروز ۵۵۰ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروش کرده است.

«عملیات مهد کودک» ساخته فرزاد اژدری که در ۱۰۵ روز اکران عمومی خود در ۲۹ سالن سینمای به فروش ۵۰۱ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان دست یابد. فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور بعد از ۸۴ روز اکران در ۱۰ سالن سینمایی تا امروز توانسته ۱۴۵ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان فروش کند. همچنین فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» ساخته بهرام توکلی، بعد از ۶۶ روز اکران عمومی در ۷ سالن سینمایی به فروش ۲۴۸ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از ۱۰۵ روز اکران در ۲ سالن سینمایی ۲۳۰ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در ۱۲۶ روز اکران در ۴ سالن سینمایی به فروش ۶۲۲ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان رسید و فیلم سینمایی «ترنج» ساخته مجتبی راعی در ۶۶ روز اکران عمومی در ۱ سالن سینمایی ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته است. فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۱۱۲ روز اکران در ۳ سالن سینمایی به فروش ۲۴۸ میلیون و ۸۹ هزار تومانی دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.