جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

با فیلمسازان جشنواره فیلم فجر/ 2

محمودی: شرایط استانداردی برای تولید «چند متر مکعب عشق» داشتم

چند متر مکعب عشق*

«چند متر مکعب عشق» گفت:تهیه کنندگی فیلم بر عهده برادرم نوید محمودی بود و وی هرچه در توانش بودرا برایم فراهم کرد. برای همین من از شرایط تولید به شدت راضی هستم و از یک شرایط کاملا استاندارد برای ساخت این فیلم برخوردار بودم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی که یکی از فیلم های پذیرفته شده در جشنواره فیلم فجر بخش نگاه نو است با انجام آخرین مراحل فنی آماده می شود تا نسخه نهایی را برای حضور در جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

جمشید محمودی کارگردان فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:من تا الان خیلی با احتیاط گفت و گو کرده ام و فیلم را در سکوت خبری کامل ساخته ام. ترجیح می دهم در زمان جشنواره فجر درباره فیلم صحبت کنم و این رویکرد من نسبت به فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق » است. بهتر است فیلم در جشنواره به نمایش در بیایید تا بعد درباره آن صحبت شود.

وی ادامه داد:من به عنوان کارگردان که اولین فیلمم را ساختم چون با برادرم کار کردم و تهیه کنندگی فیلم بر عهده برادرم نوید محمودی بود هرچه در توانش بوده را برایم فراهم کرده و من از شرایط تولید به شدت راضی هستم و از یک شرایط کاملا استاندارد برای ساخت این فیلم برخوردار بودم.

محمودی اظهار داشت:در حال حاضر تقریبا در حال میکس صدا هستیم.موسیقی فیلم توسط سهند مهدی زاده ساخته شده و در حال حاضر امیر حسین قاسمی صدا فیلم را به مرحله میکس نهایی رسانده است. اصلاح نور و رنگ را نیز سحرخیز انجام داده است و در چند روز آینده نسخه نهایی فیلم آماده می شود.

بازیگران ای فیلم عبارتند از :ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی و مسعود میرطاهری

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول کار و زندگی است. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.