چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

عباس‌میرزایی اولین فیلم بلند خود را با عنوان «رادیکال2» کارگردانی می کند

مرتضی علی عباس میرزایی*

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی؛ مستندساز از به پایان رسیدن مراحل نگارش فیلمنامه «رادیکال2» و ساخت آن به عنوان اولین فیلم بلندش خبر داد.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه با دو مستند و یک فیلم داستانی در جشنواره عمار شرکت کرده است در رابطه با برنامه‌های خود در حوزه تولید و ساخت فیلم اظهار داشت: در حال حاضر به همراه علی دادرس، مشغول نگارش فیلمنامه‌ای با نام «رادیکال2» هستیم، تصمیم دارم که این فیلمنامه را به عنوان اولین فیلم بلند خود سال آینده کلید بزنم.

این مستندساز در رابطه با داستان این فیلمنامه، تصریح کرد: «رادیکال2» روایت گر یک داستان اجتماعی است که موضوع اصلی آن زود قضاوت کردن و پاسخ به این پرسش است که آیا ما به عنوان یک انسان در جایگاهی هستیم که بتوانیم برای دیگران سنگ اندازی کنیم؟

عباس‌میرزایی ادامه داد: برای ساخت این فیلم با چند تهیه کننده وارد مذاکره شده‌ایم، واقعیت این است که در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که ما باید تهیه کنندگان را انتخاب کنیم، شاید دلیل آن هم این است که تهیه کنندگان جسارتشان برای انتخاب کم شده است.

کارگردان مستند «سردار» در رابطه با انتخاب بازیگران اولین ساخته بلند خود خاطر نشان کرد: قطعا درنظر دارم که در اولین ساخته سینمایی خود از حضور بازیگران حرفه ای سینما بهره ببرم اما در نظر دارم که از تعدادی بازیگران حرفه ای تئاتر نیز در فیلم «رادیکال2» بهره ببرم، تا کنون بیش از نیمی از فیلمنامه این فیلم نوشته شده است و به زودی نیز به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.