سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

جهانگیری، «زنبورهای خیابان 118» را در ژانر اجتماعی می‌سازد

جهانگیر جهانگیری

«جهانگیر جهانگیری» با بیان اینکه فیلم سینمایی «گیل» به «زنبورهای خیابان 118» تغییر نام داد، گفت: من تاکنون 32 فیلم ساخته ام اما «زنبورهای خیابان 118» سخت ترین فیلم من است و ساخت این فیلم از «یاغی» و «تبعیدها» هم سخت تر است.

«جهانگیر جهانگیری» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین فعالیت های خود، اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «گیل» را بسازم که با در خواست تمدید پروانه ساخت نام کار از «گیل» به «زنبورهای خیابان 118» تغییر نام یافت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر منتظر تامین بودجه از سوی بنیاد سینمایی فارابی هستیم و به محض تامین بودجه پیش تولید کار را تا 15 روز آینده آغاز خواهیم کرد.

کارگردان «یاغی» در ادامه در مورد لوکیشن کار، اظهار داشت: اکثر لوکیشن های کار در شهر شیراز و ما هم «رضا نوروزی» مدیر تولید این کار را به شیراز فرستادیم تا کارها را پیگیری کند.

کارگردان «کنسرت روی آب» در ادامه افزود: این فیلم در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته خواهد شد.

کارگردان «افراطی ها» در پایان این  گفت وگو در مورد ویژگی این کار افزود: من تا کنون 32 فیلم ساخته ام اما این فیلم سخترین کاری است که قرار است بسازم و این کار از «یاغی» و «تبعیدها» هم سخت تر است.

بنابراین گزارش، این فیلم داستان پهلوانی است که از خدا پسر می خواهد اما صاحب دختری می شود و اتفاقاتی در زندگی اش رخ می دهد.

بنابراین گزارش، «جهانگیر جهانگیری» متواد 1325 بندر انزلی است. وی فعالیت هنری خود را سال 1344 به عنوان دستیاری کارگردان، مدیر تدارکات و بازیگر آغاز کرد. او سینمای حرفه ای را سال 1356 با ساخت «سرنوشت سازان» تجربه کرد.  

«کنسرت روی آب»، «چشمک»، «افراطی ها»، «یاغی»، «ملودی»، «بی همتا»، «حادثه در کندوان» و ... در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.