سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

معرفی سایت های فیلم؛

«سر به مهر» آنلاین را دیده‌اید؟

سربه مهر

فضای مجازی یکی از مهمترین بخش هایی است که در تبلیغات یک فیلم موثر است و به نوعی فیلم را دارای رسانه ای می کند که در ابعاد مختلف می تواند تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فضای مجازی یکی از مهمترین بخش هایی است که در تبلیغات یک فیلم موثر است و به نوعی فیلم را دارای رسانه ای می کند که در ابعاد مختلف می تواند تاثیرگذار باشد، در این میان سینماپرس بعد از معرفی سایت «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به معرفی سایت «سر به مهر» می پردازد.

با کلیک روی اینجا می توان به این سایت دسترسی پیدا کرد، آدرس آن با عنوان سر به مهر مووی است که به فاصله چند هفته مانده به اکران عمومی «سر به مهر» رونمایی شد، این سایت به شکل فلش طراحی شده و از گرفیک خوبی برخوردار است. در مرکزیت اصلی صفحه اول «لیلا حاتمی» روی نیمکتی در فضای سردی نشسته است و گلوله های برفی هم در حال باریدن است.

با کلیک روی آیکن play می توان به محتویات اصلی سایت دسترسی پیدا کرد، پخش آنلاین آنونس،پشت صحنه،تیتراژ و عکس های فیلم از بخش های اصلی این سایت است. همچنین می توان در قسمت تماس ها با محمدرضا شفیعی (تهیه کننده) و هادی مقدم دوست (کارگردان) ارتباط داشت اما بخش اخبار بروز نیست.

از ضعف های این سایت می توان به این اشاره کرد که بخش های سایت در فضای کوچکی از صفحه نمایش داده می شود که می توانست در صفحه بزرگ تر باشد و نیاز به اسکرول کردن برای یک متن کوتاه نباشد و همینطور پیش زمینه سیاه که با فیلم همخوانی ندارد.

نکته ای که می توانست در طراحی سایت این فیلم به قالب آن تبدیل شود، صفحه پنل وبلاگ نویسان است که بیان کننده داستان این فیلم مبنی بر نزدیک شدن به درونیات این قشر است که با مضمون فیلم هم مطابقت بیشتری داشت.

قبل از وارد شدن به سایت فیلم «سربه مهر» باید آخرین نسخه فلش در سیستم نصب باشد تا به محتویات این سایت دسترسی داشت.

این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که کمک‌های یک دوست باعث بهبود شرایطش می‌شود، اما این دختر برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.

لیلا حاتمی،خاطره اسدی و آرش مجیدی از بازیگران «سر به مهر» هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.