یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

راست گفتار: مافیا اجازه اعلام اسامی بازیگران «سفر کیمیا» را نمی‌دهد!

کاظم راست گفتار درغرفه خبرگزاری سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

«راست گفتار» گفت: فیلمبرداری «سفر کیمیا» ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد و گروه برای رساندن فیلم به جشنواره تلاش خود را خواهند کرد.

«کاظم راست گفتار» درباره مراحل تولید سفرکیمیا به سینماپرس گفت: فیلمبرداری «سفر کیمیا» ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد و گروه برای رساندن فیلم به جشنواره تلاش خود را خواهند کرد.

راست گفتار درباره انتخاب بازیگران این فیلم افزود: به دلیل مافیایی که در بازیگری سینما وجود دارد تا آغاز فیلمبرداری اسامی بازیگران را اعلام نخواهم کرد!

وی افزود: با برخی از بازیگران هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم، اما دوستان از قرارداد همدیگر هم اطلاعی ندارند و موضوع قرار داد بازیگران همواره پیچیده است.

راست‌گفتار درباره نگارش فیلمنامه «سفر کیمیا» یادآور شد: این فیلمنامه براساس طرحی از عباس اکبری نوشته شده که مضمون عرفانی و اجتماعی با رگه های طنز دار و به لحاظ فرم ساختاری شبیه آثار قبلی ام دارد.

«سفر کیمیا» جدیدترین فیلم کاظم راست‌گفتار بعد از «چک» است.

نظرات

  • علی ۱۳۹۲/۰۹/۱۱ - ۰۰:۱۴
    0 0
    در برخی سایت‌ها مطالبی منتشر شده که بازیگر فیلم مریم مقدس را به کشف حجاب در استرالیا متهم کرده و در تحلیلی گفته‌اند که مدیریتی وجود ندارد. که نقشهای مذهبی را به بازیگرانی می‌دهند که بعد به نقش‌های نه چندان مناسب و حتی کشف حجاب در خارج از ایران روی می‌آورن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.