دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

مجمع عمومی کانون کارگردانان خانه سینما بدون حضور قانونی‌ها برگزار شد!

مجمع عمومی کانون کارگردانان

مجمع عمومی کانون کارگردانان سینمایی ایران در نوبت اول بدون حضور کانون قانونی کارگردانان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در انتخابات این مجمع که شب گذشته در ساختمان خانه سینما برگزار شد، اعضای مجمع به ترتیب آرا برای دو سال آینده برگزیده شدند. در پایان شمارش آرا، همایون اسعدیان  با ۹۹ رای، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

همچنین محمد علی سجادی  با ۹۱ رای، کامپوزیا پرتوی با ۸۲ رای، محمد بزرگ نیا با ۷۹ رای، کمال تبریزی با ۷۷ رای، مهدی فخیم زاده با ۷۵ رای، ابوالحسن داوودی با ۷۱ رای، محمد مهدی عسگرپور با ۷۰ رای، محمدرضا هنرمند با ۶۶ رای دوم تا نهم شدند.

مازیار میری با ۶۶ رای و داریوش فرهنگ با ۶۲ رای به عنوان دو عضو علی البدل شورای مرکزی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است؛ در بخش بازرسان نیز نادر مقدس  با ۱۰۷ رای و سیامک شایقی با ۶۹ رای به عنوان بازرسان انجمن انتخاب شدند.

 

این در حالیست که مجمع عمومی کارگردانان خانه سینمای ایرانیان به ریاست پرویز شیخ طادی در این مجمع شرکت نکرد و وی در گفت و گویی در مورد حضور نداشتن خود در این مجمع به سینماپرس گفت: ما قائل به رقابت هستیم. کانون کارگردانان کشور چه در تهران و چه در شهرستانها قابلیت این را دارد که طیف ها و سلایق مختلف را در کنار هم داشته باشد و دیدگاه های متفاوت را در بر بگیرد و اینگونه آثار به لحاظ کمی و کیفی در رقابت با یکدیگر قرار می گیرند و منحصر به یک گروه خاص نباشد.

 

شیخ طادی اضافه کرد: رقابت فرهنگی و ارائه خدمات در دو حوزه می تواند انجام بگیرد و سینمای ما این ظرفیت را دارد که دو گروه با هم رفاقت و رقابت داشته باشند که این موجب پیشرفت سینمای کشور خواهد شد.باید از نظام تک صدایی خارج شویم و همه گروه ها بتوانند حرف هایشان را بزنند.نیاز هست قدرت انتخاب به همه بدهیم و جامعه هنری ایران باید این پذیرش را داشته باشد که دنبال مدل های پیشروتر و کاراتر باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.