یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

بهروز فرجی خبر داد:

داستان «مرخصی» یک دبیر صفحه حوادث فیلم می شود

بهروز فرجی

سینما پرس – گروه سینما/ بهروز فرجی از دریافت پروانه ساخت، فیلم ویدئویی «مرخصی» خبر داد.

بهروز فرجی، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با فیلم «مرخصی» اظهار داشت: در حال حاضر پروانه ساخت این فیلم صادر شده است و ما پس از جذب اسپانسر تولید این فیلم را آغاز خواهیم کرد.

 

این کارگردان در رابطه با داستان این فیلم گفت: «مرخصی» داستان یک دبیر صفحه حوادث است که از وقایع دلخراشی که به صورت روزانه با آنها رو به رو است خسته شده بنابراین درخواست استعفای خود را به مدیر روزنامه ای که در آن کار می کند می دهد که در نهایت با مخالفت وی از استعفا به مرخصی می رود در حالی که در این مرخصی وقایع دیگری در انتظار این روزنامه نگار به سر می برد...

 

فرجی در خصوص سایر عوامل این فیلم تصریح کرد: مسعود امامی (فیلمبردار)، کسری آتشی (تدوین)، پیام حسین صدری (طراح صحنه) و محمود رشیدی نیا (مسئول تولید و هماهنگی) فیلم «مرخصی» هستند. در مورد بازیگران فیلم نیز فرجی گفت: با چند نفر وارد مذاکره شده ام که در حال حاضر نمی توانم نامی از آنها ذکر کنم.

 

انتهای پیام/ع-ب.ب 

برچسب‌ها

نظرات

  • مصطفی زکائی ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۹
    0 0
    سلام.به نظر بنده جناب اقای بهروز فرجی یکی از بهترین کارگردانان سینما می باشد که آینده بسبار درخشانی دارد و امیدوارم در آینده نه چندان دورشایستگی های خود را به رخ اهالی سینما بکشدو موفقیت های چشم گیری بدست آورد چرا که شایسته بهتر از اینهاست و سینما به وجود این چنین کارگردانان باتجربه و تحصیل کرده احتیاج دارد...برای او آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.