جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

پس از «مثل آب برای شکلات»/

بهرنگ عباسپور موسیقی «من خدا را دوست دارم» را می سازد

بهرنگ عباسپور

سینما پرس – گروه هفت هنر/ بهرنگ عباسپور از ساخت موسیقی نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی امین سالاری خبر داد.

بهرنگ عباسپور آهنگساز نمایش «مثل آب برای شکلات» که به تازگی اجرای خود را در تئاتر شهر به پایان رسانده است، در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی برای نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی امین سالاری هستم، این نمایش قرار است که 11 مهر سال جاری در جشنواره هایفست ارمنستان اجرا شود.

 

وی در رابطه با ویژگی های آهنگسازی برای نمایش «من خدا را دوست دارم» گفت: بخشی از موسیقی این نمایش «کر» است و گیتار الکتریک، ساز کوبه ای منطقه هرمزگان همراه با افکت های خاصِ ساز پرکاشن، سازهایی هستند که در موسیقی این کار استفاده می شود.

 

عباسپور با بیان اینکه داستان این نمایش در رابطه با دو مانکن در مغازه لباس فروشی است که به دنبال این هستند که تبدیل به انسان بشوند، ادامه داد: موسیقی این نمایش در واقع یک کاراکتر است و در حقیقت ما تلاش می کنیم که حس رباط و مانکن بودن از طریق افکت های خاصی به مخاطب القا شود.

 

این آهنگساز خاطر تصریح کرد: در حال حاضر 70 در صد از موسیقی این نمایش را انجام داده ایم، البته این نمایش قبلا اجرا شده بود و قرار است که اجرای جدید با موسیقی جدید همراه باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: حسین اصیلی، بهنام پانیزه، عادل بلبلی و بهنام حسن پور خوانندگانی هستند که در این کار با ما همکاری می کنند، نمایش «من خدا را دوست دارم» از 12 قطعه موسیقی برخوردار است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.