جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

جشنواره ریو دو ژانیرو با نمایش «آمازون» آغاز می‌شود

آمازون

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم ریو دو ژانیرو مستند سینمایی «آمازون» (Amazonis) را در مراسم افتتحایه این این جشنواره برزیلی نمایش خواهند داد.

به گزارش سینما پرس، مستند سه بعدی «آمازون» به کارگردانی تیری راجوبرت محصول مشترک برزیل و فرانسه است و عظیم‌ترین پروژه‌ای به شمار می‌رود که تا به امروز در جنگل آمازون فیلمبرداری شده است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تیری راجوبرت کارگردان مستند سینمایی «آمازون» است و این اثر که به صورت سه بعدی اکران می‌شود، بزرگترین پروژه‌ای به حساب می‌آید که تا به امروز در جنگل آمازون فیلمبرداری شده است.

 

«آمازون» محصول مشترک برزیل و فرانسه است و این مستند سینمایی داستان میمونی به نام «کُنگ» را به تصویر می‌کشد که پس از نجات از یک سانحه هوایی توسط انسان‌ها بزرگ شده است، اما او برای شروع یک زندگی طبیعی در جنگل آمازون رها می‌شود.

 

«آمازون» با بودجه‌ای برابر با ۱۰ میلیون دلار ساخته شده است و پس از اکران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم ریو دو ژانیرو برای اکران در مراسم اختتامیه هفتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز به ایتالیا ارسال می‌شود و پس از اکران در این جشنواره اروپایی برای نمایش در جشنواره فیلم تورنتو به کشور کانادا سفر می‌کند.

 

این دوره از جشنواره فیلم ریو دو ژانیرو بین روزهای ۲۶ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر (۴ تا ۱۸ مهر) پاییز سال جاری در پایتخت برزیل برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.