سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

فیلمبرداری «بی‌مصرف‌ها ۳» در بلغارستان آغاز شد

بی مصرف ها

سینما پرس- گروه سینما/ پس از به وجود آمدن تغییراتی در گروه بازیگران قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها»، فیلمبرداری این فیلم اکشن در بلغارستان شروع شد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو‌های فیلمسازی «لاینزگیت» و «میلنیوم» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلمبرداری سومین قسمت از مجموعه آثار اکشن «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) در بلغارستان آغاز شد.

 

بنابر اظهارات مسئولان سازنده سومین قسمت از آثار دنباله‌دار «بی‌مصرف‌ها»، این فیلم سینمایی در استودیوهای «نو بویانا» که در صوفیه قراردارند ساخته می‌شوند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، چندی پیش بروس ویلیس به دلیل اختلافات مالی با سازندگان «بی‌مصرف‌ها» از بازی در سومین قسمت این آثار سینمایی کناره‌گیری کرد و مسئولان سازنده این پروژه نیز هریسون فورد را جایگزین او کردند. علاوه بر فرد بازیگران برجسته دیگری مانند آنتونیو باندراس و مل گیبسون برای ایفای نقش در قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها» قرارداد امضا کرده‌اند.

 

استودیو فیلمسازی «لاینز گیت» قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها» را در تابستان سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌برد و آرنولد شوارتزنگر، سیلوستر استالونه، میلا جوویچ، مل گیبسون، جکی چان، جت لی، دولف لاندگرن، استیون سیگال و نیکلاس کیج از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

پاتریک هیوز کارگردان قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها» است و دیو کالاهام به همراه سیلوستر استالونه نیز به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسند.

 

قسمت نخست «بی‌مصرف‌ها» به کارگردانی سیلوستر استالونه با اکران در سال ۲۰۱۰ فروشی برابر با ۲۷۴ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زد و دومین قسمت این آثار که کارگردانی آن را سایمون وست برعهده داشت نیز با اکران در سال ۲۰۱۲ توانست فروشی برابر با ۳۰۰ میلیون دلار را در سطح جهانی کسب کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.