چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴

محمدرضا شاه مخفیانه با خانم دیوسالار ملاقات می کنند

مهدی کیا و داریوش کاردان درپشت صحنه سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی

سینماپرس - گروه تلویزیون/ تصویربرداری«معمای شاه» امروز و فردا در کاخ شومینه ادامه خواهد داشت.

محسن صادقی نسب برنامه ریز پروژه معمای شاه با اعلام این مطلب به سینماپرس گفت: امروز و فردا در کاخ شومینه مشغول تصویر برداری هستیم و حسین نورعلی، گیتی ساعتچی، رامبد شکرابی، مژگان ربانی و اصغر معینی مقابل دوربین می روند. موضوع سکانسی که مقابل دوربین می بریم از این قرار است که محمدرضا شاه بطور مخفیانه از قصر خارج می شود و با خانم دیوسالار ملاقات می کند این ملاقات از چشم جاسوسان دور نمی ماند و گزارش آن به عوامل بیگانه می رسد.

 

وی افزود : یک نشست خانوادگی نیز با حضور تاج الملوک، اشرف، شمس و محمدرضا  تشکیل می شود که در همین حین مصدق برای ملاقات شاه به کاخ می آید. مشاجره شاه با اشرف هم از دیگر سکانس هایی است که امروز و فردا مقابل دوربین خواهد رفت. مدیر برنامه ریزی سریال معمای شاه گفت: درحال حاضر مشغول رج زنی هستیم و بعد از کاخ شومینه باید به سراغ تصویر برداری در کاخ های گلستان و نیاوران برویم.

 

معمای شاه سريالی ۴۵ قسمتی است  که در بخش های ۵۰ دقيقه‌اي به نویسندگی وکارگردانی محمدرضا ورزی ساخته می شود و قرار است در ایام دهه فجر پخش شود. اين سريال در درجه كيفي سریال های الف ويژه صدا و سیما قرار دارد و زندگي محمدرضا پهلوي را از زمان بازگشت وی از سوئيس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصوير خواهد كشيد.

 

 

 

انتهای پیام/ ع.ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.