یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

حاتمی‌کیا تا جشنواره فجر صبر می‌کند

فیلم چ

سینماپرس- گروه سینما/ اولین نمایش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره سی و دوم فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «چمران» در سه مرحله ساخت موسیقی، صداگذاری و جلوه های بصری در حال آماده شدن است و به نظر می رسد مراحل فنی فیلم یک ماه دیگر به پایان برسد.

 

فردین خلعتبری مشغول ساخت موسیقی فیلم در استودیو شخصی خود است و تنها قسمت های کر در تالار رودکی ضبط شد. موسیقی در فیلم «چ» نقش مهمی دارد به همین دلیل اتودهای زیادی برای موسیقی این فیلم تا به حال زده شده و در نهایت نظر حاتمی کیا جلب شده است.

 

هر چند شنیده می شد فیلم «چ» پیش از جشنواره اکران عمومی شود اما عوامل فیلم تصمیم گرفته اند اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سی و دوم باشد.

 

«چ» ابراهیم حاتمی‌کیا دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات‌هایش روایت می‌کند و بسیاری منتظر هستند تا پس از سال‌ها یک فیلم جنگی را از وی روی پرده سینماها ببینند.

 

بازیگران اصلی فیلم سینمایی «چ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی هستند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.