یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

غلامرضا آزادی با «لالایی» به فرانسه می‌رود

غلامرضا آزادی2

سینماپرس-گروه سینما/ غلامرضا آزادی درباره پروژه جدید فیلمسازی خود گفت: فیلم «لالایی» را با مشارکت یک شرکت فرانسوی در دو کشور ایران و فرانسه خواهم ساخت.

غلامرضا آزادی در گفتگو با سینماپرس درباره اکران فیلم «قبیله من» توضیح داد: برای اکران این فیلم گذاشتیم تب سیاسی جامعه فروکش کند و ملت حال و هوای شادی داشته باشد. احتمالا در دولت دیگر اقدام می کنیم.

 

وی ادامه داد: «قبیله من» که پیام آزادی برای فیلمبرداری آن از فرانسه  آمده بود فیلم متفاوتی ست و رنگ و بوی فیلم های دهه اخیر سینمای ایران را ندارد. 

 

کارگردان «قبیله من» درباره حضور بین المللی این فیلم توضیح داد: چندی پیش فیلم ما در جشنواره تورنتو حضور پیدا کرد که برنده جایزه بهترین کارگردانی و جایزه ویژه هیئت داوران شد. البته جایزه 2 روز پیش به دستم رسید.

 

وی درباره پیشرفت پروژه «حریر» توضیح داد: ما بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی به جیبش نگاه می کند. وقتی هیچ کمک و حمایتی از هیچ کجای ایران نداریم.

 

این کارگردان درباره تاریخ آغاز دوباره تولید «حریر» اظهار داشت: ما قبل از انتخابات به نوعی دو مانع فکری و مالی داشتیم. منتظریم که سینمای ایران شکلی بگیرد تا پروژه را شروع کنیم. سینما مانند یک کالایی که ممنوع شده بود و جریمه داشت خیلی سخت می شد روی آن کار کرد.

 

تهیه کننده «بالای شهر، پایین شهر» درباره پروژه جدید فیلمسازی اش توضیح داد: فیلم «لالایی» را با مشارکت یک شرکت فرانسوی در دو کشور ایران و فرانسه خواهم ساخت. تهیه کننده کار شرکت ما یعنی «فانوس خیال» و شرکت فرانسوی ست.

 

وی در پایان گفت: سناریوی کار آماده شده و اصل مطلب آن در فرانسه می گذرد که البته در مورد ایران است. سوژه بسیار جذابی دارد که باعث شده طرف فرانسوی که یک شرکت مستقل است از آن خوشش آمده است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.