چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

جشنواره ایتالیایی «ایشیا» از رومن پولانسکی قدردانی می‌کند

رومن پولانسکی

سینما پرس- گروه سینما/ جدیدترین فیلم سینمایی رومن پولانسکی به نام «ونوس در پوستین» نیز در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم و موسیقی «ایشیا» نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، رومن پولانسکی؛ کارگردان فیلم‌های سینمایی «پیانسیت» (The Pianist)، «چایناتاون» (Chinatown) و «شرح حال نویس» (The Ghost Writer) با دریافت جایزه افسانه‌ای یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و موسیقی «ایشیا» مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این جشنواره ایتالیایی قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان جشنواره «ایشیا» اعلام کردند علاوه بر قدردانی از پولانسکی، جدیدترین فیلم سینمایی این کارگردان فرانسوی به نام «ونوس در پوستین» (Venus in Fur) نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره ایتالیایی به نمایش در می‌آید. «ونوس در پوستین» چندی پیش در بخش مسابقه اصلی شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشت.

 

مسئولان این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم و موسیقی «ایشیا» چندی پیش اعلام کرده بودند که با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به نیکلاس کیج، ساموئل ال. جکسون و آرنون میلچان از این بازیگران و تهیه‌کننده صاحب نام سینما قدردانی می‌کنند.

 

فیلم‌های سینمایی «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas)، «ارباب جنگ» (Lord of War) و «فرار در شصت ثانیه»  (Gone in Sixty Seconds)از جمله آثار برجسته‌ای هستند که کیج پیش از این در آن‌ها ایفای نقش کرده است. همچنین از مهمترین فیلم‌هایی که ال. جکسون در آن‌ها بازی کرده است نیز می‌توان به «داستان عمه پسند» (Pulp Fiction)، «جانگو رها شده» (Django Unchained) و «جنگ ستارگان: اپیزود 3» (Star Wars: Episode III) اشاره کرد.

 

فیلم‌های موفق هالیودی مانند «باشگاه دعوا» (Fight Club)، «روزی روزگاری در آمریکا» (Once upon a Time in America) و «محرمانه ال. ای» (L. A. Confidential) نیز از جمله فیلم‌های سینمایی برجسته‌ای هستند که میلچان تا به امروز تهیه‌کنندگی آن‌ها را برعهده داشته است.

 

جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا که در سال جاری یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند بین روزهای 13 تا 21 جولای (22 تا 30 تیر) تابستان سال جاری در جزیره ‌ایشیا که در سواحل ناپل واقع شده است، برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.