سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

محصول بنیاد روایت فتح؛

پخش مستند کابوس ژنرال از شبکه ۳ سیما

مستند «کابوس ژنرال»

سینماپرس: مستند کابوس ژنرال کاری از گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۱۰ از شبکه سوم سیما مهمان نگاه مخاطبان محترم خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند کابوس ژنرال کاری از گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۱۰ از شبکه سوم سیما مهمان نگاه مخاطبان محترم خواهد بود.

پخش مستند کابوس ژنرال از شبکه ۳ سیما

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد.

قصه «کابوس ژنرال» روایتی از یک سرنوشت است که ژنرال آیزنوهاور، رییس جمهور اسبق آمریکا، سال‌ها قبل از وقوع آن هشدار داده بود. این مستند مسیری را به تصویر کشیده است که یک سرزمین توانست روی پای خود بایستد و به خود اتکا کند؛ قصه‌ای بر بستر تاریخ از مردمانی که پیج خم روزگار درسی شد برای ساختن قدرتی که بتوانند از خود محافظت کنند و روشنگر مسیری باشند برای همه آزادی خواهان واقعی جهان.

عوامل این پروژه عبارتند از؛ تهیه‌کننده: احسان حجتی، کارگردان و تدوینگر: مهدیه رضائی، نویسندگان: احسان حجتی و داوود مرادیان، پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.