شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

با حکم «مدیرعامل انجمن سینمای جوان»؛

«نوید عزیزی» سرپرست دفتر ارومیه انجمن سینمای جوانان ایران شد

نوید عزیزی

سینماپرس: مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، نوید عزیزی نویسنده، فیلمساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت کرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.

همچنین، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی ضمن قدردانی از محمدحسین عابدی، مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان کرج، علی خسروی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

علی خسروی نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و فارغ‌التحصیل کارشناسی در مدیریت فرهنگی و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. وی فعالیت‌هایی نظیر، دبیر اجرایی باشگاه فیلمسازان ۱۰۰، طراح باشگاه فیلمسازان رشد (آموزش و پرورش)، عضویت در انجمن‌های مستندسازان سینمای ایران و کارگردانان سینمای مستند ایران، عضویت در هیأت‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف از جمله فیلم کوتاه تهران را در کارنامه خود دارد.

وی کارگردانی و نویسندگی چندین فیلم کوتاه از جمله «زاک»، «قاب تاریک» «جشن تکلیف»، «چراغ روشن»، «آیینه» و مستندهایی همچون «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»، «زندگی دیگران»، «نفت سیاه»، «آرزوی استخدام» و «فرزند خرمشهر» را در کارنامه هنری دارد. خسروی همچنین جایزه ملی ایران جوان از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و جایزه بزرگ شهید آوینی از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی را کسب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.