دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

«ابوالفضل همراه» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

فقدان استراتژی مناسب باعث ایجاد نقصان‌های فراوانی در تولیدات سینمایی نهادهای تابعه سپاه پاسداران شده است

ابوالفضل همراه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

سینماپرس: ابوالفضل همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران و بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص عملکرد فرهنگی و سینمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه ای زیرمجموعه سپاه باید از کسانی که ایده دارند برای حضور در اتاق فکرشان دعوت کنند؛ حتی باید از حضور افراد خارج از آن نهاد هم در اتاق فکرشان استفاده کنند. عزیزانی که در رأس این مجموعه ها هستند باید بدانند اصل کار فوق العاده مهم است و باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا جریان سازی شکل بگیرد.

بازیگر فیلم های سینمایی «رسوایی» و «اخراجی ها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: نکات مثبت فعالیت های فرهنگی و سینمایی نهادهای تابعه سپاه که اظهر من الشمس است اما آنچه اهمیت دارد اینکه در عملکرد این نهادها نقصان های زیادی نیز وجود داد. بنده به عنوان فردی که سال‌ها با این قبیل ارگان ها کار کردم می گویم که سپاه و بسیج و ارتش و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی باید حتماً به مسأله رسانه و ابزار هنر در دنیای امروز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در همین راستا ادامه داد: اما این توجه ویژه به مقوله رسانه و هنر نیازمند استراتژی است؛ فقدان استراتژی مناسب در پاره ای مواقع باعث ایجاد نقصان های فراوانی در تولیدات سینمایی نهادهای تابعه سپاه شده است. ما باید بدانیم و آگاه باشیم که استراتژی مناسب در راهبرد دستگاه ها نکته‌ای کلیدی است. این نهادها باید از کارشناسان متبحر و متخصص استفاده کنند تا خروجی مطلوبی داشته باشند.

همراه سپس با بیان اینکه مدیران سفره پهن شده را برای رفقای شان نگذارند تصریح کرد: نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه ای زیرمجموعه سپاه باید از کسانی که ایده دارند برای حضور در اتاق فکرشان دعوت کنند؛ حتی باید از حضور افراد خارج از آن نهاد هم در اتاق فکرشان استفاده کنند. عزیزانی که در رأس این مجموعه ها هستند باید بدانند اصل کار فوق العاده مهم است و باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا جریان سازی شکل بگیرد.

این سینماگر یادآور شد: در هر دوره ای اگر مدیری بوده و بی چشمداشت آمده آن دور موفق بوده اما خدای ناکرده اگر مدیری آمده که به قول معروف بارش را ببندد یا به دوستان و نزدیکان خود حال بدهد اتفاق درستی نمی افتد!

این مدیر فرهنگی در خاتمه این گفتگو افزود: خواهش من از مدیران این است روی چیدمان و انتخاب مسئولان و مدیران میان دستی که انتخاب می کنند فوق العاده دقت کنند و از ظرفیت تمامی هنرمندان متعهد و کاربلد و دلسوز استفاده کنند تا ان شاالله بتوانیم شاهد ایجاد هم افزایی بیشتر و همچنین تولیدات متنوع تر فرهنگی و هنری در نهادهای مرتبط با این مجموعه ارزشمند باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.