پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

واکنش به هنگام «دفتر موسیقی وزارت ارشاد» نسبت به یک اجرای هنجارشکنانه؛

به شکل حقوقی و در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم نمود

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی انتشار ویدیویی در برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی از اجرای هنجارشکنانه موسیقی در یک سالن کوچک با صدور اطلاعیه ای، ضمن پیگیری از طریق مراجع ذی‌ربط اعلام کرد: این اجرا در سالنی خارج از سالن‌های تحت پوشش و نظارت این وزارتخانه برگزار شده است.

به گزارش سینماپرس، در پی انتشار ویدیویی در برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی از اجرای هنجارشکنانه موسیقی در یک سالن کوچک، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اطلاع می‌رساند، این اجرا در سالنی خارج از سالن‌های تحت پوشش و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بصورت غیر قانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی ذی‌ربط برگزار شده است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آنکه مجدانه از مراجع ذیربط انتظامی یا صیانتی توقع شناسایی سالن برگزاری و برگزارکنندگان این برنامه غیر قانونی و معرفی ایشان به مراجع قضایی را دارد، اعلام می‌دارد :

۱-آنچه که در ویدئوی منتشر شده از جهت محتوا و شکل اجرای موسیقی دیده می‌شود، از جهات متعدد بر خلاف ضوابط جاری برای صدور مجوز فعالیت و اجرای موسیقی است و هنجارشکنی آشکار است.

۲- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هر گونه هنجارشکنی و فعالیت هنری خارج از ضوابط قانونی، به شکل حقوقی و در اسرع وقت برخورد قانونی خواهد نمود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.