دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

اکبر عبدی:

«سطح سلیقه سینمایی» مردم را خیلی پایین آورده‌اند/«سینما» مانند فیلم «شهر هرت» شده است که افراد هرکاری که دوست دارند در آن انجام می‌دهند

اکبر عبدی

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: سطح سلیقه سینمایی مردم پایین آمده است و بهترین کار این است که درباره آن حرف نزنیم.

به گزارش سینماپرس، اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر درباره وضعیت فعلی سینمای ایران گفت: چون درحال حاضر در سینما فعالیتی ندارم، ممکن است اگر حرفی بزنم بگویند، طرف، چون بازی نمی‌کند یا به او بازی نمی‌دهند حسودی می‌کند. اما متاسفانه درحال حاضر سطح سلیقه مردم را خیلی پایین آورده‌اند.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: مثالی که می‌شود زد این است که سینما مانند فیلم شهر هرت شده است که افراد هرکاری که دوست دارند در آن انجام می‌دهند و کسی زحمتی که ما در آن زمان برای تولید فیلم‌ها می‌کشیدیم را نمی‌کشد.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: اگر بخواهیم درباره سینمای ایران صحبت کنیم می‌شود تا صبح حرف بزنیم، اما بهترین کار این است که حرف نزنیم.

اکبر عبدی با ناراحتی درباره وضعیت کاری هنرمندان بیان کرد: نمونه‌اش استاد فردوس کاویانی بود که در این ده سال‌ اخیر چه کسی از او خبر داشت. اتفاقا در فضای مجازی صحبت یکی از کارگردان‌ها را دیدم که گویا دلش خیلی سوخته بود، اما یکی نبود به این آقا بگوید خودت در این سال‌ها یکبار به او زنگ زدی. فردوس کاویانی دو مدرک پانتومیم و تئاتر از آلمان داشت، اما در سال‌های پایانی عمرش خرج زندگی‌اش با حقوق بازنشستگی می‌گذشت. آدم چه بگوید بهتر است هیچ نگوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.