دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان:

توزیع مبلغ ۱۸۰ میلیاردی به حساب دفاتر «انجمن سینمای جوان» نیاز به تحقیقات کارشناسی و پژوهشی دارد

فرید فرخنده کیش

سینماپرس: فرید فرخنده کیش گفت: ما در برخی استان ها دفاتر زیادی داریم مثلاً در همدان و خراسان دفاتر انجمن بیشتر است و این باعث می شود برخی استان ها سهم بیشتری داشته باشند.

فرید فرخنده کیش مدیرعامل سابق انجمن سینمای جوانان و تهیه کننده سینما در پی اعلام اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای ۵۸ دفتر فعال سینمای جوان در سراسر کشور گفت: توزیع مبلغ ۱۸۰ میلیاردی به حساب دفاتر انجمن سینمای جوان نیاز به تحقیقات کارشناسی و پژوهشی دارد؛ به عنوان مثال ما در برخی استان ها دفاتر زیادی داریم مثلاً در همدان و خراسان دفاتر انجمن بیشتر است و این باعث می شود برخی استان ها سهم بیشتری داشته باشند.

این فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش مدیریت استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده معتقدم مدیران باید ببینند هر استان چقدر نیروی سینمایی فعال دارد و نقش مدیران آن ها تاکنون چه بوده است. بر اساس مدیریت اجرایی که مدیران دفاتر در رابطه با جذب بچه ها و ایجاد فضای مناسب برای آن ها داشته اند بودجه ها باید تقسیم شود.

تهیه کننده مستندهای «نفس بی ریه» و «دقیقه ۵۵» تأکید کرد: این اتفاق که این مبلغ به حساب مرکزی انجمن واریز نمی شود خوب است چرا که همیشه اینطور مبالغ یک ریزش هایی دارد و در سیستم اداری شاهد ریزش بودجه هستیم.

فرخنده کیش متذکر شد: البته نحوه توزیع این بودجه و سهم تعیین شده برای هر دفتر هم بسیار مهم است؛ بنده معتقدم تقسیم سرانه روش مناسبی نیست اما بهتر از این است که مبالغ به حساب مرکزی انجمن واریز شود و از اینجا بخواهد توزیع شود!

این کارشناس فرهنگی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: آقای خزاعی فردی است که در دامان انجمن سینمای جوانان ایران رشد کرده و بزرگ شده و خوشبختانه یکی از معدود آدم هایی است که مسیر را به خوبی می شناسد و این فرصتی است برای مجموعه ارشاد که یک مدیرش بتواند مسیر جدیدی را برای سینمای جوان تعریف کند.

به گزارش سینماپرس، «فرید فرخنده کیش» از جمله مدیرعاملان موفق انجمن سینمای جوان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود مواردی همچون سرپرستی واحد تحقیقات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، معاونت تحقیقات و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معاونت آموزش و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دبیری جشنواره امام رضا (ع) و مدیریت آماده سازی و چاپ و توزیع کتاب‌های درسی، مدیریت برنامه‌ریزی گروه هنر فنی ومشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هنری و... را تجربه نموده است.

نظرات

  • حجت ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۲
    0 0
    مدیرعامل موفق به اون شکل برکنار میشه؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.