شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

کارگردان «خوش‌نمک»:

نمی‌خواهیم به موضوعات جدی بپردازیم و درباره آن‌ها صحبت کنیم چون «رسالت شبکه نسیم» پرداختن به سرگرمی، خنده و نشاط مردم بود

برنامه «خوش‌نمک»

سینماپرس: طهرانی مجد گفت: «خوش‌نمک» برنامه‌ای سرگرمی است، که با هدف خنداندن مردم تولید شد و در این برنامه چهره‌ها حضور ندارند.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین طهرانی مجد، کارگردان برنامه «خوش‌نمک» شبکه نسیم در استودیوی شبکه خبر درباره ماهیت این برنامه گفت: «خوش‌نمک» برنامه‌ای سرگرمی است، که با هدف خنداندن مردم تولید شد. باید از این قبیل برنامه‌ها بیشتر ساخته شود. ما هم دوست داشتیم «خوش‌نمک» در ژانر کمدی قرار گیرد.

طهرانی مجد ادامه داد: ما نمی‌خواهیم به موضوعات جدی بپردازیم و درباره آن‌ها صحبت کنیم. چون رسالت شبکه نسیم پرداختن به سرگرمی، خنده و نشاط مردم بود. «خوش‌نمک» در تمام قسمت‌ها به این موضوع می‌پردازد که چگونه مهمانان یا موضوع برنامه منجر به حال خوب مردم می‌شود.

کارگردان برنامه «خوش‌نمک» در پاسخ به این سوال که به دنبال دعوت از چهره‌ها نبودید؟ توضیح داد: نه اصلاً. چهره‌ها در برنامه‌های مختلف دیده شدند. ما سعی کردیم این برنامه از دل مردم باشد. اتفاقاً در این برنامه‌ها که مردم حضور دارند و نمایش بازی نمی‌کنند، جذاب‌تر است.

وی با بیان اینکه «خوش‌نمک» به روز ضبط می‌شود، تا چالش‌های برنامه که مخاطب خواهان اصلاحش هستند، تغییر کند، بیان کرد: فصل قبل برنامه ضبطی بود. در این فصل با پخش برنامه حدود یک هفته تا دو هفته فاصله داریم. ما در سری دوم از خانواده‌های ایرانی با موضوعات اجتماعی استفاده کردیم. این برنامه صرفاً مسابقه نیست و محتوا در این فصل پررنگ‌تر شده است.

در برنامه «خوش نمک» یک نفر که بیش از همه موفق به خنداندن تماشاچیان حاضر در سالن شده و آرای بیشتری از حضار کسب کرده باشد به مرحله بعدی راه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.