دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

ابراهیم اصغری:

تلاش می‌کنیم اواخر مرداد اکران «شماره ۱۰» را شاهد باشیم

فیلم سینمایی «شماره ۱۰»

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» از اکران این فیلم سینمایی در اواخر مرداد خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: منتظر بودیم شرایط برای اکران فیلم سینمایی شماره ۱۰ مساعدتر شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم اواخر مرداد اکران شماره ۱۰ را شاهد باشیم.

اصغری همچنین از ادامه رایزنی‌های خود برای ساخت دو فیلم سینمایی دیگر با احمد کاوری و حمید زرگرنژاد (کارگردان شماره ۱۰) خبر داد و گفت: امیدوارم این رایزنی‌ها نتیجه‌بخش باشد و همکاری دیگری را با این دو کارگردان داشته باشم.

اصغری گفت: به دنبال موفقیت شماره ۱۰ در جشنواره فجر سال گذشته، دو فیلم جدیدم را هم برای جشنواره فیلم فجر امسال در نظر گرفته‌ام.

شماره ۱۰ فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم نخستین‌بار در بهمن ۱۴۰۱ در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه موفق شد بیشترین جایزه سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم پیشتر درباره بودجه ساخت شماره ۱۰ گفته بود فیلم با پشتیبانی بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و نسبت به آثار دیگر در مورد دوران دفاع مقدس هزینه کمتری داشته‌ است.

به گفته او، این فیلم در شرایط سخت با نیاز به امکانات نظامی و گسترده که وجود دارد، ساخته شد و از پیش تولید تا پایان و تحویل فیلم به جشنواره فقط ۱۰۰ روز طول کشید که توانست رکورد بزند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.