سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

«حماقت فرهنگی» و افزایش «ضریب نفوذ کره‌ای‌ها» در ذایقه رسانه‌ای مخاطبان ایرانی؛

کره‌ای‌ها این بار با «تزویر» به آنتن «رسانه ملی» می‌آیند

سریال «تزویر»

سینماپرس: سریال کره‌ای جدید شبکه پنج سیما که از سه‌شنبه ۳۰ خرداد هر روز حوالی ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «تزویر» نام سریال کره‌ای جدید شبکه پنج سیماست که از سه‌شنبه ۳۰ خرداد هر روز حوالی ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود. این سریال با نام اصلی Falsify و عنوان انگلیسی Distorted یک درام پلیسیِ کره‌ای محصول سال ۲۰۱۷ است. فیلنامه این سریال را کیم هینگ جونگ نویسنده «سریال تو کی هستی» به رشته تحریر درآورده است.

«تزویر» در زمان پخش خود از مخاطبان زیادی برخوردار بود و جزو سریال‌های پر بیننده محسوب می‌شود. لی جونگ هیوم کارگردان این اثر هیجان‌انگیز است که کارگردانی شش اژدهای پرنده را در کارنامه دارد. از بازیگران این سریال می‌توان به «نام گونگ مین»، «یوم جی وان»، «یوو جون سانگ»، «مون سانگ جون» و «اُ جانگ سی» اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال ۱۶ قسمتی آمده: «هان مو یونگ» برادر یک روزنامه‌نگار مطرح است که در حال فراگرفتن این حرفه از اوست. برادر یونگ متوجه یک فساد بزرگ می‌شود، اما قبل از اینکه فرصت افشای آن را بیابد به قتل می‌رسد. یونگ که شاهد قتل برادر روزنامه‌نگارش است به همراه یک وکیل خانم و چند روزنامه نگار تلاش می‌کند به افشا شدن راز این پرونده و رو شدن دست مفسدان اقتصادی و اجتماعی بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.