جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

رییس سازمان سینمایی:

زنده‌یاد «اسماعیل سلطانیان» از هنرمندان شناخته شده هنر و سینمای انقلاب بود که بخش عمده ای از کارنامه هنری وی در این حوزه تعریف می‌شود

اسماعیل سلطانیان در غرفه خبرگزاری سینما ایران در هجدهین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی در گذشت اسماعیل سلطانیان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، در بخشی از پیام محمد خزاعی آمده است: زنده یاد اسماعیل سلطانیان هنرمندی شریف، با اخلاق و پر تلاش بود که در چند دهه حضور در عرصه سینما، تئاترو تلویزیون آثار متعدد وماندگاری از خود به یادگار گذاشت که از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

دربخش دیگری از پیام رییس سازمان سینمایی آمده است: زنده یاد سلطانیان از هنرمندان شناخته شده هنر و سینمای انقلاب بود که بخش عمده ای از کارنامه هنری وی در این حوزه تعریف می شوند. اهتمام و جدیت او در چند دهه فعالیت هنری موجب خلق آثاری شد که نسبت روشنی با مضامین انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

اینجانب فقدان این هنرمند بزرگ را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم طلب مغفرت و آمرزش الهی مسالت دارم.

زنده یاد اسماعیل سلطانیان از هنرمندان خبره و پیشکسوتی بود که در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی هنرنمایی کرده بود. نقش آفرینی او در فیلم هایی چون زنگ ها، دیده بان، ابلیس، غزال، کافه ترانزیت، چ و نیز سریال های یوسف پیامبر(ع)، وضعیت سفید، پایتخت، ستایش و مرد هزار چهره از یاد نخواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.