دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به کارگردانی «اسماعیل رمضانی»؛

تولید «سرود پرواز» به پایان رسید

فیلم کوتاه «سرود پرواز»

سینماپرس: تولید فیلم کوتاه «سرود پرواز» به کارگردانی اسماعیل رمضانی و تهیه‌کنندگی علیرضا آغاز و سیدروح‌الله حسینی، به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «سرود پرواز» که به تازگی تولیدش به پایان رسیده روایتی از یک ماجرای تاریخی در دهه شصت و بازنمایی اتفاق منجر به شهادت گروهی از دانش‌آموزان مدرسه قطب‌راوندی قم دارد. عصر روز چهارشنبه اول بهمن سال ۶۵، هنگامی که دانش‌آموزان گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی، با یک دستگاه مینی بوس به سینما تربیت رفته بودند تا سرودشان را اجرا کنند، پس از بازگشت از محل اجرای سرود، در سه راه بازار قم هدف حمله هوایی میگ‌های بعث عراق قرار گرفته و نامشان در زمره یکصد شهید بمباران هوایی آن روز شهر قم جاودانه شد. ماجرای شهادت این نوجوانان دستمایه تولید فیلم کوتاه «سرود پرواز» شده که پیش درآمدی است برای ساخت اولین فیلم بلند سینمایی مرتبط با این ماجرا.

حمید ابراهیمی، صادق برقعی، فریبا مهرزاد و هادی آشتیانی بازیگران این فیلم هستند و در کنار آنها بازیگران نوجوانی همچون سینا صادقیان، محمدماهان مقدم، امیرعلی فروزان‌فر، حسین مرادی، معین حاج‌رحیمی، محمد فاضل زند، امیرصالح زهدی‌پور، محمد احسان جعفری و یاسین کاوه در «سرود پرواز» ایفای نقش داشته‌اند.

نظرات

  • مهدی ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۲
    0 0
    امیدوارم بهترین ها درانتظارتان باشد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.